Crash testovi su baš zanimljivi.. Volvo ima vlastite crash testove, auto navezu u jarak gdje udari u prilaz te ode u zrak pa na tome temelje proizvodnju svojih automobila i samu sigurnost.. Na ovim ncap testovima samo osnovno ispituju, a takvih sudara 1% u stvarnosri.. Ekipa Fifth geara je napravila crash test s Ford Focusom pri brzini od 120km/h jer su to realniji sudari, a od siline udarca je cijeli auto utjeran u prtljažnik.. NCAP je samo pro forme da netko može staviti auto na cestu..
GS
GS
23.1.2020.
Odustani
Pa i nije baš pro forme. Prije nego je Ncap krenuo sigurnost je bila užasna i prvih godina njegovog postojanja, sigurnost je drastično porasla nakon poraznih pr
vih testova. Danas ima toliko kriterija koje vozilo mora zadovoljiti da bi imalo 5 zvjezdica da je to sve samo ne šala. Sila u sudaru ne raste linearno tako da udariti barijeru sa 50 i 60 na sat su dva različita svijeta. Slažem se da bi trebalo još podići brzinu testiranja barem još malo jer sudari se događaju sa dva vozila u suprotnim smjerovima i overlapom jako često ali je ogroman posao napravljen sa small overlap testovima gdje se praktički samo jedna trećina vozila dodiruje direktno s barijerom. Kada je barijera fiksna to je opet na neki način teži test za vozilo jer disipacija energije u normalnom sudaru bi bila i vektorskim pomicanjem u ostalim smjerovima a ovako mora ići ravno i svu energiju tako predati.
Taj test od 120 kmh je bespotreban jer ništa ne može preživjeti niti će moći takav sudar sve do nekih izvanzemaljsko naprednih tehnologija i antigravitacije u kabini hheheeheehe.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .