Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Rafo
Sadašnji dizajn je totalno bez veze. Što se tiče cijene (s poticajem) ne treba zaboraviti da ima i CVT mjenjač i još puno drugih stvari koje drugi (jeftiniji) auti u toj klasi nemaju. A za tako mali auto (manji od 4m) i maksimalnu brzinu od 165 km/h gume 175/65 R 15 uopće nisu ni preuske ni premale. Današnji auti i tako imaju nepotrebno predimenzionirane kotače.
Dk
A taj CVT je kao nešto ?Pogledaj malo kad je to DAF ugradio u auto,osim toga to je sastavni dio svakog skutera,jer je jednostavan i jeftin.Ništ posebno od opre Prikaži još ↓
Rafo
Velika je razlika između CVT-a u današnjim automobilima i onog u nekadašnjem DAF-u ili u skuterima - i u konstrukciji i u cijeni.
Dk
Princip je isti, činjenica je da je to najjednostavniji i najjeftiniji automatski mjenjač,mislim da se Toyota(a i Honda u Jazz-u) samo sramote sa njim,jer moram Prikaži još ↓
Rafo
Prvo, Toyota koristi EVT (odnosno PST) što je naprednija varijanta CVT-a, a osim Toyote i Honde, CVT koriste Ford C-Max hybrid, Mitsubishi Lancer, Dodge, Proton Prikaži još ↓
kmarus
Kokot , Rafo je u pravu ,mjenjač je suvremena verzija CVT.a i funkcionir a jako dobro u tom gradskom automobilu , a prijatelj iz toyote mi tvrdi da potrošnja uz Prikaži još ↓
Rafo
U svakom slučaju volio bih da sam imao mogućnosti kupiti taj auto (po cijeni umanjenoj za poticaj), ali prethodnu verziju sa opremom SOL (možda i SOL+ iako ne v Prikaži još ↓
Dk
CVT,EVT,PST,sve je to moj dragi Rafo isti k****.Ugrađuje se u gradske autiće isključivo zbog svoje cijene.Namjenjen je prvenstveno za nezahtjevne ženice koje ne Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .