Sadašnji dizajn je totalno bez veze. Što se tiče cijene (s poticajem) ne treba zaboraviti da ima i CVT mjenjač i još puno drugih stvari koje drugi (jeftiniji) auti u toj klasi nemaju. A za tako mali auto (manji od 4m) i maksimalnu brzinu od 165 km/h gume 175/65 R 15 uopće nisu ni preuske ni premale. Današnji auti i tako imaju nepotrebno predimenzionirane kotače.
Dk
Deaktivirani korisnik
14.11.2014.
Odustani
A taj CVT je kao nešto ?Pogledaj malo kad je to DAF ugradio u auto,osim toga to je sastavni dio svakog skutera,jer je jednostavan i jeftin.Ništ posebno od opre
me,a cijena je "prihvatljiva"jedino zbog novčane potpore ovih luđaka iz EU...
Prikaži još ↓
Rafo
14.11.2014.
Odustani
Velika je razlika između CVT-a u današnjim automobilima i onog u nekadašnjem DAF-u ili u skuterima - i u konstrukciji i u cijeni.
Dk
Deaktivirani korisnik
14.11.2014.
Odustani
Princip je isti, činjenica je da je to najjednostavniji i najjeftiniji automatski mjenjač,mislim da se Toyota(a i Honda u Jazz-u) samo sramote sa njim,jer moram
o priznati da ga je vrijeme odavno pregazilo...
Prikaži još ↓
Rafo
14.11.2014.
Odustani
Prvo, Toyota koristi EVT (odnosno PST) što je naprednija varijanta CVT-a, a osim Toyote i Honde, CVT koriste Ford C-Max hybrid, Mitsubishi Lancer, Dodge, Proton
, Nissan, Jeep, Subaru, pa i Audi (iako ga oni napuštaju)... i uopće ga nije vrijeme pregazilo, nego je za manje automobile idealno rješenje kao automatski mjenjač i stalno se usavršava.
Prikaži još ↓
kmarus
14.11.2014.
Odustani
Kokot , Rafo je u pravu ,mjenjač je suvremena verzija CVT.a i funkcionir a jako dobro u tom gradskom automobilu , a prijatelj iz toyote mi tvrdi da potrošnja uz
umjerenu vožnju i pravilno korištenje, stvarno može biti i manja od četiri litre , tako da svoju svrhu auto ispunjava . Druga stvar je što je to ipak previše novca za tako mali auto .
Prikaži još ↓
Rafo
14.11.2014.
Odustani
U svakom slučaju volio bih da sam imao mogućnosti kupiti taj auto (po cijeni umanjenoj za poticaj), ali prethodnu verziju sa opremom SOL (možda i SOL+ iako ne v
olim aluminijske kotače).
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
15.11.2014.
Odustani
CVT,EVT,PST,sve je to moj dragi Rafo isti k****.Ugrađuje se u gradske autiće isključivo zbog svoje cijene.Namjenjen je prvenstveno za nezahtjevne ženice koje ne
znaju šaltati,a rado bi se vozile po gradu.Nema se tu šta usavršiti,zato ga je većina ozbiljnih proizvođača napustila odavno. I razlika između nekadašnjih i današnjih auta je velika,pa tako i taj mjenjač treba gledati u tom kontekstu
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .