Boravak kod kuće u ovoj je godini utjecao na prodaju kozmetičkih formula u sferi 'self-care' segmenta, pa su online dućani zabilježili velik porast prodaje takozvanih mazalica
Najprodavaniji beauty proizvodi godine: Formule za njegu tijela
Povećana je prodaja proizvoda za 'self-care', kao što su formule za mazanje tijela, njegu tijela, proizvode za kupanje, tuširanje i općenito pojačanu njegu, piše Whowhatwear.
Iako je ova kategorija inače često zapostavljena, odnosno nerijetko preskačemo mazanje tijela jer nemamo vremena, ova je godina uvela nove rituale u našu svakodnevicu.
POGLEDAJTE VIDEO: Kako se riješiti hiperpigmentacije
Pokretanje videa...
Zabilježen je rast formula s kojima se mažemo, njegujemo, očito je da će ovo ujedno biti godina - mekane i ugodne kože.
S druge strane, ovo je bila i godina suhe kože ruku, stoga je očito porasla i prodaja krema za ruke, osim naravno, dezinfekcijskih sredstava.
Povećan je i porast formula za njegu kose, što je sasvim logično, jer je pola svijeta iz dosade kod kuće eksperimentiralo s bojama.