Linije se ukidaju ne samo na potezu između Virovitice i Zagreba nego po cijeloj Hrvatskoj.Najveći apsurdi su su pojedina ulaganja u infrastrukturu u svrhu povećanja brzine i sigurnosti prometa da bi se na kraju ta ista linija ukinula,pa tko je tu lud,slijedeća stvar i još veća budalaština ukidanje frekventnih linija u međunarodnom prometu,svake godine sa novim voznim redom sve manje međunarodnih vlakova,bravo umjesto međunarodnog povezivanja krenimo u što veću izolaciju,ukidate ono malo "brzih" vlakova što je ostalo tako da se ljudima zgadi putovati vlakom primjerice od Rjeke do Splita treba vremenski čtava vječnost,drugi primjer Istra izolirana jer nema tunel kroz Učku za koji je još Tuđman postavio kamen temeljac ali na kamenu je i ostalo,ali istoj pruzi ukinuti jedinu poštenu vezu odnosno Zeleni vlak koji je bio veza sa Europom a u konačnici i sa Zagrebom do kojeg se dolazilo za svega 4 sata što je dva sata prije nego sadašnje veze onda šta reći nego da ste vrlo sposobni.Šta reći nego da smo zahvaljujući nesposobnosti,pokvarenosti i lijenosti vodstva HŽ a a pod istim smatram i putnički prijevoz unazadili željeznički promet za minimalno 40 godina za ostalim zemljama članicama EU. Zato na kraju svega smatram da nije problem u praznim vlakovima jer oni se nisu sami ispraznili, ili nakon toga nerentabilnim linijama jer su one produkt nečijeg upravljanja nego je problem ljudima koji su izazvali takvo stanje na željeznici,stoga maknite takve ljude i postavite prave stručnjake.
đ1
điđo 1
10.3.2016.
Odustani
menadžeri i jesu uvjek bili stranački poslušnici.... nije mi jasno da je sad nastao problem, a problemi traju već 25 godina
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .