Zbog ovako nakardnog razmisljanja kakvog ima ovaj novinar,trebalo bi vjerojatno zbog brige o poslu prodavaca automobila ,odustati od uvoza i preplatiti auto u Hvatskoj za 30-40%.Pa kod nas je do sada i rabljeni auto u autosalonima bio skuplji nego na zapadu za 30% najmanje.Pa svi ti autosaloni su ubirali harac na homologaciju ,na trosarine,a drzava na svako placanje poreza i prireza na auto koji se prodaje po drugi ili treci puta.To je bila pljacka bezocna.I sad bi ti ljudi,koji kupuju rabljene automobile,trebali misliti o radnim mjestima tih istih koji su ih "reketarili"???????Svasta.
mm
mmephh
28.10.2013.
Odustani
tu su u igri i atesti, koje dobiješ od proizvođača, i ugradnju u isto tako ovlaštenoj radnji, i onda još plaćaš CVH njihovo atestiranje?
u2
user_258803
28.10.2013.
Odustani
Skuplji su još uvijek za više od pola. Kod nas je passat 2.0 tdi iz 2007 90 000 kn. Vani ga daju samo da ga riješe, za 2-3000 funti. Prvo jer je model iz te god
ine strašno nepouzdan, drugo jer jednostavno za 5000 funti već nađeš jaguara V6. Ovim našima treba reality check. Passat iz 2002 cijene 50 000 kn. Vani ga prodaš ciganu da ga oveze na šrot za 1000 eura.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .