Do moozambika je stigao? Jedinio ako se teleportirao.. Nema goriva za to, jer sve te low budtget kompanije tankaju minimum..A ne kao prije full tankovi. Ovako, prije koji dan je vojska objavila svoje radarske snimke koji kažu sljedeće: On je skrenuo na zapad, što je vrlo zanimljivo jer ga je u istom trenu civilna kontrola pratila na klasičnom koridoru. Istok, malaya highway. Tokio, Hong kong, i onda na sjever Shenghai. Nebo također ima svoje "autoputove".
Dk
Deaktivirani korisnik
02.3.2016.
Odustani
Prvo, Malaysia Airline nije low budget kompanija, u spomenutoj državi su AirAsia,Air Asia X,bla,bla...drugo, zrakoplov se nikad ne tanka do "čepa"(civilni) osim
ako ne misli testirati kolko daleko može doletiti...a "autoputevi" se mogu vidjeti na (skyvector.com)(kliknut u gornjem desnom kutu gumb WorldHi)...btw dijelovi od zrakoplova su mogli doplutati morskim strujama..
Prikaži još ↓
BlackWing
08.3.2016.
Odustani
Kao prvo, zrakoplov se uvjek (nekada) tankao za rutu "do destinacije" plus 20% što na ovako dugom letu znači "do čepa". Dans se tanka "do destinacije" plus 5%.
skyvector prikazuje MH370 u koridoru Malaye - a on tamo uopće nije bio nego je nakon polijetanja skrenuo zapadno - nakon što su odobrili vojen radarske snimke da se prikažu, što sam vam rekao još prije godinu dana da on NIJE BIO tamo gdje je trebao biti. Ali nisam htio objašnjavat dalje. Čak je i sjeverna koreja dala svoje radarske snimke kao i 4 druge države i on se gubi sjeverozapadno od aerodroma ,a n sjeveroistočno gdje je trebao biti i gdje ga prikazuje civilni radar.. Jel ti stvarno misliš da možeš običnom aplikacijicom ući u radarski sustav i vidjeti sve transpondere za pravo? Ne nemožeš.. Razmisli malko koje bi to oružje bilo ..ti vidiš njegovu "projiciranu" putanju.. U originalu kad se prvi put to pojavilo, onda si moga uperit kameru na avion, i očitat tko je on, kamo ide i sve ostale podatke o njemu , pa su shvatili da je to malko preopasno.. zato sad vidiš samoono što oni žele da vidiš , a ne oono što je.
Prikaži još ↓
BlackWing
08.3.2016.
Odustani
please, nemoj učit vuka kako se ovce tamane. A i lijepo sam vam rekao da će na kraju počet svađa tko ga je oborio i zašto. Pošto to nitko nesmije priznati radi
ogromne odštete. Ali zanimljiva mu je ruta, prvo je krenuo na Malaya koridor, i nakon 8 minuta je skrenuo oštro lijevo i spustio se po visini. Ali svejedno, nema načina na koji bi morske struje mogle donijeti komqad zrakoplova 3000 kilometara daleko do obale istočne afrike.. Znaš , aluminij "ne pliva" još uvjek. to je sve tako jedna velka muljaža da ti pamet stane, a svi šute naravno. Ovaj lik koji "slučajno" pronalazi ostatke zrakoplova "po plaži" je prvi kojeg bi objesio za jajca i malko preispitao. U slučajnosti takve kategorije ne vjerujem. Jr postoji samo jedna mogućnost..Da je letio nisko, iznad mora, i ispod civilnih radara upravo prema Africi. I time je spržio puno više goriva..Što znači da su ga oteli upravo "prijatelji" tog istog slučajnog nalaznika. Pošto čunga lunge i matematika nikad nisu išli zajedno.. Pa se obrušio u more prije nego što je stigao do tamo.. Avion pluta znaš, ali samo dok je u komadu i zatvoren, u trenu kad izbiješ sigurnosne boltne na vratima - voda ide unutra brzinom od 8 tona po sekundi..Dakle imaš odoka 40 sekundi za isplazit van prije nego što on postane dio morskog dna. Sad uključi paniku u sve to, i one koji neznaju otvoriti emergency exite na krilima i na repu nego se stisnu svi na prednja i stražnja vrata...i to postaje tonuća masovna grobnica i za manje od 20 sekundi
Prikaži još ↓
BlackWing
08.3.2016.
Odustani
Jer se nagne onda..pa voda brže ulazi, što ovce ne razumiju..
BlackWing
08.3.2016.
Odustani
E vidiš zato ja uvjek tražim sic 22A ili 27B na 737-dmici. Jer tamo je upravo emergency exit. a ono što nosim u ručnoj prtljazi smrzne stjuardesin osmjeh odmah.
Prikaži još ↓
BlackWing
08.3.2016.
Odustani
Pa vi dječaci ostali slobodno budite u crnoj kronici sljedći dan ako nešto pođe po zlu - ja odoh. Jer iz iskustva ne vjerujem nimalo pilotima autobusa. Oni imaj
u hrpu sati leta, od kojih 90% obavljaju autopiloti, a ostalih 8% računala. dok oni spavaju. Interkontinentalni letovi k tome uvjek nose DVIJE kompletne posade,a u repu ti je njihova spavaona. Težak posao u a pm.. Da bar smo mi mogli nać "zamjenu" i da se možeš prošetat i popišat u Wc-u a ne u kombinezon.. E vidiš - zato im ne vjerujem nimalo, a moj kum je bio onaj koji je zabio onaj Dc9 super 80 u brdo u ajacciu. Težak je prilaz, između dva brijega. po kiši i vjetru se odustaje od toga, jer ne bi prošao nit lovcm a kamoli autobusom.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .