zanimlijvo koristenje patetike, netko je ubo psa koji je "domacin planinarskog doma"?!?! ja bijah dojma da su porezni obveznici platili sve planinarske domove bez iznimke, a ne nozem napadnuti cuko...ali valjda je jeftina patetika uzrocnik vise klikova no tek jasna informacija
Mš
Malo štrumfam
03.10.2023.
Odustani
U pravu si oko patetike, ali ne i oko toga da su porezni obveznici platili sve planinarske domove... tu jako griješiš. Ali nevezano oko patetike, ovdje se pod "
domaćin planinarskog doma" ne misli na vlasništvo doma...
Prikaži još ↓
li
liliZG2.0
03.10.2023.
Odustani
kaj tebi nije jasno, pas čuvar planinarskog doma i pas ovih koji šeću planinom su se zakačili , vlasnik psa "planinara" potegnuo je nož na psa čuvara planinarsk
og doma da obrani svog malog šugavca, a takve srećem svaki dan u parku šećući svoga psa i mogu potpisati da taj njihov đukac laje i postavlja se na sve pse koje sretne u parku jer su oni takvi vlasnici koji šalju takve vibracije....ono što je zabrinjavajuće je taj nož koji je nabildani izvukao na psa, jer bi garant izvukao i na čovjeka. i to je cijela priča.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
03.10.2023.
Odustani
Nedostatak empatije govori dovoljno.
tm
turbo mega ultra
03.10.2023.
Odustani
@Malo štrumfam pa kad vec kazes "porezni obveznici platili sve planinarske domove... tu jako griješiš". pa tko je vlasnik planinar
skih domova? ja bijah dojma da su ti domovi podjednako privatni kao i domovi zdravlja tj nisu privatni vec drzavni, ali slobodno me prosvijetli o vlasnicima planinarskih domova kad vec tvrdis da nisu "porezni obveznici".
Prikaži još ↓
tm
turbo mega ultra
03.10.2023.
Odustani
@liliZG2.0 apsolutno mi je jasno sve o situaciji opisanoj u clanku, ali mi je cudno sto se koristis logickim pogreskama kao argume
ntom. naime, "no što je zabrinjavajuće je taj nož koji je nabildani izvukao na psa, jer bi garant izvukao i na čovjeka" je tvoj zakljucak koji, budimo iskreni, nije tj ne mora biti tocan. jedna malo veca doza objektivnostsi i tocnijih informacija bi bilo primjerenije. i to je cijela prica.
Prikaži još ↓
Mš
Malo štrumfam
03.10.2023.
Odustani
@turbo mega ultra, informiraj se malo o novom prijedlogu zakona kojim država pokušava preuzeti vlasništvo nad planinarskim domovim
a. Sama ta teza da se preuzima vlasništvo govori o tome da im ona nije vlasnik.... a s obzirom na to da sam premlad, mogu samo prenijeti informacije koje imam da su se domovi gradili i održavali volonterskim radom i donacijama planinarskih društava i članova istih, te sponzorstvima... dom društva kojeg sam član trenutno također volonterski održavamo mi članovi planinarskog društva. Ali sve su to preširoke i prekomplicirane teme za portale, to su teme za komentirat uz pivu negdje na plaži ili u planinarskom domu... peace
Prikaži još ↓
tm
turbo mega ultra
03.10.2023.
Odustani
@Malo štrumfam paaaaaa pogledas li nas dijalog vidjet ces dio "slobodno me prosvijetli o vlasnicima planinarskih domova" i na tome
ti hvala. svakako, "informacije koje imaš da su se domovi gradili i održavali volonterskim radom i donacijama planinarskih društava i članova istih" su tocne, a onda se postavlja pitanje "a tko financira planinarska drustva". oizgleda mi kao da bi ti htio posdtovanje kao da si informiran, a onda opet se ogradjujes od (ne)znanja vezanog za planinarska drustva, domove ili bilo sto drugo "planinarsko". svakako, barem djelomicno potpisujem tvoju zadnju izjavu, uz casu vina.
Prikaži još ↓
li
liliZG2.0
03.10.2023.
Odustani
turbo mega ultra.....zadnjih par dana sve moje pretpostavke su se na kraju pokazale točnima, nakon što se ekipi izvadila krv i urin, stoga imam za pravo pretpos
taviti da je greška u mojoj pretpostavci otprilike 1%.
Prikaži još ↓
Mš
Malo štrumfam
03.10.2023.
Odustani
A mislim stvarno... ako krenemo o zakonu o financiranju udruga i sličnim temama onda ovim komentarima nikad kraja. Ne tražim poštovanje niti bilo što slično. Sv
i ti domovi gradili su se prije mog rođenja (80-tih) tako da ne želim suditi o nečemu što nisam doživio. Činjenica je da nakon nekog vremena dođe do idealističkog pogleda na prošlost (primjer hrpa ljudi kojima je kao bilo super u bivšoj državi a sad ništa nije kao prije - mogao si kupiti stan, redovno ljetovati i sl.). Vjerojatno se možemo složiti da niti je onda bilo toliko dobro, niti je sad toliko loše. Ali kao netko tko aktivno planinari, član je više planinarskih društava, vodič je HPS-a i markacist, vjerojatno nešto malo i znam o toj temi. Dakle, društva se uglavnom financiraju iz članarina članova, te zato i postoji problem da nisu financijski dovoljno jaka da održavaju domove, te da isti propadaju. Iznimke naravno postoje (HPD Mosor sa svojim domom, domovi na Medvednici koji su više restorani i sl.). Ali zajednički nazivnik svih tih "iznimki" je da postoji jaka volonterska baza ili se radi o posjećenim lokacijama koje su komercijalno isplative... Ali sve je to preduga tema o kojoj se može pričati uz gemišt, bevandu, vino, rakiju ili pivo. Originalno sam napisao pivo, jer kad čovjek napiše gemišt hrpa ljudi se odmah ulovi regije (zna se gdje se pije gemišt) i nestane konstruktivne rasprave...
Prikaži još ↓
li
liliZG2.0
03.10.2023.
Odustani
malo štrumfam....lijepo si to objasnio , i mislim da je sve točno
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .