Zao mi je Duranta i Wesa... Ali ako se malo priberu, zaista im mogu nauditi jedini, jer njihov stil igre jedini ne odgovara Warriorsima.. Biti ce to ludi Zapad do kraja.. Da ne spominjem Spurse
nb
nbaplayoff
28.2.2016.
Odustani
Kaj im mogu naudit? supak wes ni isprico se nije
wi
wizz
28.2.2016.
Odustani
durant i wess mogu ali tko im jos u toj momcadi moze pomoc? okc je ekipa koja nema beka, klupu, obranu, a izgleda ni kvalitetnog trenera u eventualnoj seriji s
a dubsima oni nemaju prevelike sanse
Prikaži još ↓
PG
Paul_George_13
28.2.2016.
Odustani
Nba2701 - Je li to ucinio namjerno?? - Nije.. Zato nema mu se sta ispricavati, NBA je i ovako postao "soft", pitaj 80-ih i 90-ih, jesu li se ispricali nekome, B
ad Boy Pistonsi su lomili namjerno pa nije bilo isprike.. A i dan danas to zovu "Zlatno doba" NBA lige
Wizz - Molim?? Ekipa ima Ibaku, Adamsa, koji su razlog zasto OKC predvodi ligu u skokovima, Waiters moze pogoditi sve zivo,Robertson vrhunski branic, kada mu dodje dan, nesto kao J.R. Smith, mali Payne je solidan, Kanter je vrhunski 6. igrac, Randy Foye ima iskustva, Singler nije nesto, ali on igra 3, a posto KD igra 40 min. nije ni bitno... Slusaj malo NBA strucnjake, svi govore kako su uz GSW najsira momcad lige..
Jos kada KD i RW pocnu malo vise ukljucivati i ostatak ekipe i kada stisnu obranu, jer imaju Top 3 blokera lige (Ibaka) , Adamsa.. Pa visina njihovih startera je strasna, samo malo da se priberu
Prikaži još ↓
zelena_jabuka
28.2.2016.
Odustani
paul slazem se s tobom, po meni jedina ekipa trenutno koja moze koliko toliko parirat wariorsima je okc bas zbog sirine klupe, to je ono sto nedostaje spursima
iako ja nekako vidim finale zapada wariorsi spursi, i da wariorsi predvode ligu u obrambenim skokovima tako da po meni ce finale zapada biti i samo finale play offa
Prikaži još ↓
nb
nbaplayoff
28.2.2016.
Odustani
Nemoj mi furat pricu 80ih znas ih samo po imenu molim te
PG
Paul_George_13
28.2.2016.
Odustani
Odgledao sam toliko utakmica 80-ih i 90-ih, da ti toliko cevapa nisi pojeo... I sta znaci ako nisam gledao uzivo 80-te, da one nisu ni postojale, ne kuzim, sta
oces rwc??
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
28.2.2016.
Odustani
Ajde nemojte se svadjat:)siguran sam da mu curry nista ne zamjera,to je nba,dok ne zavrsi utakmica protivnici si ne daju ruku...
Ali ne slazem se da im okc moze
parirat,okc je limitiran,imaju duranta i westbrooka a ostali su prosjek...ibaka igra toplo-hladno,adams dobar u obrani,ocajan u napadu,kanter dobar u napadu a u obrani i vise nego ocajan,morow jedino sta moze je pogodit tricu i to kad je sam na sutu...waiters me razocarao totalno u napadu,kad ga neide ne moze obruc pogodit,za foyea jos se be moze nista reci ali nije me bas odusevio...jedini koji ima prolaznu ocjenu po meni je mali payne...
Prikaži još ↓
dolac66
28.2.2016.
Odustani
paul george ,waiters moze pogoditi sve zivo?hahahah pa covjece jesi se ti naspavao danas? :)
wi
wizz
28.2.2016.
Odustani
cekaj george kad si ti vidio da je waiters odigrao dobru utakmicu? dvojke nemaju mozes ti hvalit waitersa foyea robertsona i slicne istina je da niti jedan nije
profil startera uostalom pogledaj prosjeke sve trojice sve ce ti biti jasno timska obrana im je ocajna dovoljno je vidjeti da ibaka kao rim protector mora ganjati bekove po terenu obrana im od all stara strasno steka cak im je i dallas na 100 posjeda zabio 109 poena lebron i love su isamarali ibaku i duranta iz p&r a protiv pelikana niti jednu kljucnu poziciju nisu obranili kao i protiv indiane (kada se utakmica lomila) klupu ne treba spominjati ona zivi samo od kanterovih bljeskova koji nisu konstantni jer je limitiran igrac obranbeno je rupa a ako su u PO klupa bude morala osloniti na jednog rookeia to nece biti dobro (payne nije los igrac ali moras se razvijati daleko je jos od svoga igrackog "plafona") i na kraju je trener koji je trebao samo popraviti napad a on je uprskao nekad jaku obranu a napad je ostao isti cak se njegov utjecaj na napad i ne osjeti jer je penetracija kroz post up i agresivan napad obruca wiliamsov napad koji je koristio u new orleansu ibaku u napadu koriste samo kao spot up sutera sto bi bilo dobro da je on kevin love recimo ali nije... adams napadacki moze samo iz p&r pomoci i to je sve mozda oni imaju 2 od 5 najboljih igraca na planeti ali to nije dovoljno ostatak (osim ibake )je na razini D lige
Prikaži još ↓
PG
Paul_George_13
29.2.2016.
Odustani
dolac - Napisao sam, kada ima svoj dan...Slican tip igraca kao J.R. Smith
wizz - Pa zato sam i napisao, ako se priberu malo.. Robertson je odlican obrambeni ig
rac, tip kao Tony Allen ili Bruce Bowen nekada (iako je Bruce bio bolji suter) , Waiters je igrac toplo-hladno, ali u doigravanju je dovoljno da se jednom poklopi.. Adams igra p&r, ali njegov skok u napadu moze biti kljucan u doigravanju.. Istina da Serge treba igrati blize kosu, ali to nije problem, problem je to sto kada se lomi utakmica, svi gledaju Duranta i Westbrooka, kretnja bez lopte je nula bodova, obrana ce rasti, to sam siguran.. Ali i dalje mislim da jedino stil igre OKC-a ne odgovara GSW-u, jedino sto njih u ovom trenutku moras pomesti s terena, jer tim koji ima 53-5 ne mozes pobijediti, ukoliko udjes u tijesnu zavrsnicu, pre sigurni su, nema sanse jednostavno..
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .