Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Modne revije se sele u virtualni svijet - predstavnici su avatari

Modne revije se sele u virtualni svijet - predstavnici su avatari
1

Moda i virtualna realnost te online destinacije i aplikacije već neko vrijeme koketiraju, no novonastala situacija pojačala je potrebu za pronalaskom nekih novih protokola i načina predstavljanja brendova

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Glumica Scarlett Johansson: Princeza u satenu i korzetima

Fizičke modne revije i tjedni mode otkazuju se naveliko, a istovremeno održana su dva velika modna događanja u virtualnom svijetu - Šangaj i Moskva fashion week. Iako moda voli odijevati avatare i virtualne likove, situacija u kojoj smo se našli ubrzala je sve eksperimente i najednom preselila čitavu modnu scenu na naše zaslone. Modne kuće i brendovi ubrzano pronalaze rješenja kojima će privući publiku na raznim platformama.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shanghai Fashion Week (@shanghai_fashionweek) on

- Svi koji žele predstaviti revije u srpnju morat će to napraviti online - komentirao je Kerry Murphy, osnivač "digitalne modne kuće" The Fabricant, za Guardian.

Jedan od njihovih klijenata je i brend Tommy Hilfiger, koji trenutno eksperimentira s "odijevanjem" raznih avatara i holograma koje smješta u virtualnu i miješanu realnost.

Modne revije: Autorica Iris Van Herpen spremna za cyberspace
Modne revije: Autorica Iris Van Herpen spremna za cyberspace

Šangaj je uveo tjedan mode u online svijet i prvi napravio ovaj ambiciozan iskorak, čime je postavio novi format za održavanje revija novoga doba. Odjeću su nosile prave manekenke, koje su smještene u virtualnu scenu, a sve je dirigirano putem video linka.

Tjedan mode u Moskvi gledalo je putem online kanala čak 830.000 ljudi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Angel Chen (@angelchenstudio) on

British Fashion Council potvrdio je ovih dana kako ima u planu tjedan muške mode, koji se održava u srpnju, preseliti u online okruženje.

Helsinki tjedan mode koji se također održava u srpnju će također biti digitalni te će sve kolekcije biti napravljene u 3D programima.

Modne revije mogle bi sada doživjeti digitalnu revoluciju, kako se high-tech scena razvija. 3D avatari odijevaju digitalno kreiranu odjeću, a likovi su spoj pravih modela i nacrtanih likova, sve opcije vrlog novog svijeta su sada otvorene.

Danski royal brend predlaže chic antibakterijske rukavice
Danski royal brend predlaže chic antibakterijske rukavice

- Trenutno nema krivih odgovora i kombinacija, kad je riječ o revijama. Brendovi uistinu nemaju potrebe koristiti format klasične prezentacije uživo, već moraju biti kreativni - komentirao je Murphy.

Smatra da će ljudi krenuti stilizirati vlastitu odjeću na digitalnim platformama, jer su već lansirali beta program Leela, koji dopušta korisnicima da ubace svoju fotografiju i virtualno isprobavaju odjeću.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Angel Chen (@angelchenstudio) on

- Digitalna moda bit će jaka baš kao i maloprodaja, koja se sada mijenja. Svatko danas ima svoj virtualni identitet, no smatram da će to uskoro postati još veće tržište - uvjeren je Murphy.

Umjesto trenirke, ona si svaki dan oblači glamurozne haljine
Umjesto trenirke, ona si svaki dan oblači glamurozne haljine

Činjenica je da je virtualna moda ujedno održiva, pošto možete imati fantastičnu odjeću, prilagođenu vašem identitetu na socijalnim mrežama, bez da zagađujete prirodu.

- Na svijetu ima previše odjeće, a ovim putem brendovi mogu prodavati manje odjeće, no i dalje imati prisutnost u online svijetu - zaključuje Murphy.

Jedan od vizionara na ovom području je svakako Nicolas Ghesquière, umjetnički direktor modne kuće Louis Vuitton, koji je još 2015. predstavio novu kolekciju na avataru Lightning iz super popularne igre Final Fantasy, koja je još onda imala oko 100.000 igrača diljem svijeta. Ovim se čini da su igre svakako dobar način kako doći do svoje online publike.

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Glumica Scarlett Johansson: Princeza u satenu i korzetima

POGLEDAJTE VIDEO Ivan Đikić: #ZAJEDNO24SATA

Pokretanje videa...

01:19
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Radno vrijeme trgovina i šoping centara na blagdan sv. Stjepana
SKORO SVE ZATVORENO

Radno vrijeme trgovina i šoping centara na blagdan sv. Stjepana

Na blagdan Svetog Stjepana neće raditi trgovine i šoping centri u Hrvatskoj. Postoji tek nekoliko izuzetaka, koji se uglavnom odnose na otoke
Trgovine najavile sniženja do čak 50 posto: Evo kada kreću
Bershka, Pull&Bear...

Trgovine najavile sniženja do čak 50 posto: Evo kada kreću

Od sutra započinje zimsko sniženje koje može trajati 60 dana, a najave idu za tim da se mogu očekivati popusti i veći od 50 posto, evo što su oglasile neke popularne trgovine