Prosvjednici, ja bih vam samo dao dobar savjet da prosvjed nastavite sa PODIJELOM mlijeka, nikako NE prolijevanjem. Na taj način sve "nahranjene" obitelji barem neko vrijeme neće kupovat mlijeko u trgovinama i radit će se direktna šteta pohlepnim prekupcima i prerađivačima. Znam da je to jalov način, jer sami ulazite u štetu, ali nema vam pametnijega. Drugi način koji bi vam pomogao je poslovno udruživanje u male zadruge. Otvorite sami svoje punionice i prodajte gotov proizvod - EKO mlijeko za 10kn. Ovo što nam prerađivači prodaju nema veze s mlijekom. Svatko tko je nezadovoljan cijenom može razrjeđivanjem vodom od iste litre vašeg eko mlijeka dobit 4L onog "dukatovog" i još uvijek je profitirao. Uzmite pakiranje u staklene boce s kaucijom pa ćete se max riješit troška skupog pakiranja i ne dodajte aditive, neće nas smetat piti zdravo kemijski netretirano mlijeko, pa makar ne trajalo duže od 3 dana! Dajem vam još jedan savjet, otvorite uslugu svakodnevne dostave mlijeka na adresu. Mlijeko je prehrambeni proizvod koji se kupuje SVAKI dan i svako domaćinstvo ga neminovno troši. Ako se nakladnicima isplati dostava novina od 6kn, zašto se vama ne bi dostava mlijeka?! Pa u jednoj stambenoj zgradi jednom posjetom prodate 20-30L mlijeka, u ulici 300-500L. Da je 1 kunu dostava, zar to jednom dostavljaču nije lijepa dnevnica? Ima ideja preko glave, najveća je greška oslanjat se na velike prerađivače i prodavat samo sirovinu, prodajte GOTOV PROIZVOD i uberite vrhnje svoga rada i truda!
đi
điđimiđi
19.2.2012.
Odustani
e ovo je način zdravog razmišljanja!! svaka čast!! ovakvo se razmisljanje svugdje u svjetu cjeni,a mislim da i kod nas!!
zo
zoki67
19.2.2012.
Odustani
Znaš li ti što si predložio? Znaš li ti koliko košta jedna mini mljekara I koliko bi takvih trebalo biti u Hrvatskoj? To je isto kao da ja tebi velim, napravi s
i sam tvornicu pa nećeš ovisiti o poslodavcu. Zaista zašto su toliki nezaposleni, zašto ne pokrenu vlastiti biznis? Pa to košta milijarde kuna. Od kud to ovom seljaku koji više nema ni za struju? Stvarno bacate bisere da ni pas s maslom ne može pojesti. Vidim da si jako poduzetan, vjerojatno spavaš na eurima vrteći biznis.
Prikaži još ↓
zo
zoki67
19.2.2012.
Odustani
Mogao bi ti lijepo zaraditi na preprodaji mlijeka. Zašto takve ideje uopće iznosiš u javnost?? Odkupljuj od seljaka mlijeko i distribuiraj ga po gradu. Seljak ć
e biti zadovoljan da proda a ti ćeš svakodnevno zarađivati tisuće i tisuće kuna. Samo naprijed. Uspoređuješ novine i mlijeko, katastrofa. Novine mogu stajati i tri dana u sandučiću a mlijeko ne može ni par sati na ljetnim vrućinama.
Prikaži još ↓
Julian Assange
19.2.2012.
Odustani
Nije lijepo nadmeno kritizirati ako nisi sa razumijevanjem pročitao komentar! Znaš li ti što su zadruge? Jesi li kad čuo za clustere? Da li sam negdje spomenuo
da to pojedinac radi sam? Zašto bi se trebali baviti proizvodnjom samo osnovne sirovine kad uz pametna udruživanja mogu sami plasirati proizvod na tržište? Nažalost u našem poljoprivrednom sektoru ima jako puno nelogičnosti, u čemu ne krivim seljaka nego nedostatak agrarne politike. Recimo desetljećima već svi redom na nepreglednim ravnicama uzgajaju samo ječam, kukuruz, pšenicu, umjesto da se bace na proizvodnju sorti koje po uzgojenom hektaru donose i do 50 puta veću zaradu! Za ozbiljnu produkciju bilo čega treba osigurat i ozbiljnu popratnu infrastrukturu u vidu preradionica u gotov proizvod. Osobno sam radio projekt razvoja sušara financiranih iz EU poticaja, a koje bi zadovoljile kapacitet za 100-tinjak proizvođača kooperanata, pa itekako znam o čemu govorim. Ulaskom u kapitalizam prešli smo u princip tržišne ekonomije ponude i potražnje, gdje se itekako cijeni poduzetništvo pojedinca ili udružene grupe ljudi. A ja samo dajem savjet kako preuzet stvari u svoje ruke i ne ovisit o ucjenama prekupaca i prerađivača.
Prikaži još ↓
Julian Assange
19.2.2012.
Odustani
zoki67 po godini rođenja bih zaključio da bi se mogao sjećati vremena kad se mlijeko raznosilo po kućama u limenim kanticama i staklenim bocama. Ne sjećam se da
su vrućine stvarale problem prijevozu na zaprežnim kolima, a da ne kažem kako danas imamo hladnjače na 4 kotača. Inače nisam u tom fahu i ne zanima me poduzetništvo s mlijekom, ali vjerujem da bi naše mljekare itekako moglo zanimati udruživanje i zadružno poslovanje. Inače je EU deficitarna sa eko proizvodima, pa ako naši mljekari uspiju zaokružit cijeli proizvodni, pakirni i distributivni proces bez kemijskog tretmana, eto im izvozne budućnosti.
Prikaži još ↓
zo
zoki67
19.2.2012.
Odustani
Naš poljoprivredni proizvođać je u povojima i jedva se snašao u ovom evropskom načinu proizvodnje, a ti bi ga već trpao u nekakve zadruge koje bi distribuirale
mlijeko. Jedva krpa kraj s krajem jer je povećavao proizvodnju upravo da bi bio konkurentniji na tržištu, a to je za sobom povlačilo povećanje broja grla, izgradnja modernijih i opremljenijih objekata, kupovina modernije mehanizacije što je za sobom povlačilo golema ulaganja i ulazak u velike kredite. Sada ti kažeš da to nije isplativo i neka promijeni proizvodnju!! Pa takvi matematičari su ga upravo sa svojim projektima i nagovorili na takvu vrstu proizvodnje i ulaganja. Rekli su mu da je tu budućnost za njega i njegovu obitelj gledajući dugoročno. Pa tko je onda u pravu? Oni ili ti? Nije se seljo sam sjetio i ušao u nešto na pamet. Kažeš treba sijati sorte koje svojim prinosima daju i 50 puta veću zaradu. Neznam na što misliš, ali dali imaš plan kome to sigurno distribuirati, jer to opet za sobom povlači dodatna ulaganja i modernizaciju. Znaš da svaka kultura zahtjeva svoju mehanizaciju za obradu, a to nije jeftino. Zašto ne iziđeš sa svojim projektima i idejama u javnost, seljak bi ti bio zahvalan, a i dobro bi zaradio. Istina je da se nekad mlijeko distribuiralo u flašama od vrata do vrata, no ta vremena su iza nas. Današnji kupac je jako izbirljiv, i ne da prigovara savršenom proizvodu, nego ga smeta i jedno krivo slovo otisnuto na poklopcu ambalaže, i birat će ono koje je jasno otisnuto. Dakle i najmanji falš, ne prolazi. Jednostavno neizvedivo sa ovim tempom proizvodnje, baviti se još i distribucijom i prodajom. To ne uspijevaju ni jake tvrtke, a ne jedan seljak
Prikaži još ↓
Julian Assange
19.2.2012.
Odustani
Zoki ti baš ništa nisi razumio. Udruživanje jednakih u zadruge ili clustere nije "trpanje" nego ostvarivanje udružene konkurentnosti na tržištu! Time se malom p
oljoprivredniku pomaže, a ne odmaže. Osobno sam bio na seminaru savjetnika u njemačkom ministarstvu poljoprivrede, inače domaći čovjek, međimurac čini mi se. Pun je realnih i ostvarivih ideja i diskretno između redova objašnjava kako je najbitnije donijeti ozbiljnu strategiju iskoristivosti poljoprivrednih resursa, a nažalost se kod nas strategija razvija stihijski na vrat na nos, bez ikakvog dugoročnog smisla. Naravno da svaka kultura nosi svoje zakonitosti uzgoja, rizike i mehanizaciju, ali je u pitanju višestruki profit. Najisplativije su plantaže ljekovitog bilja koje u EU farmaceutskoj industriji imaju trenutno nenadomjestivu potražnju. Literatura o svemu što iznosim je dostupna u brojnim stručnim časopisima, nisu 24-sata mjesto za debatiranje o tome, ali su mjesto gdje očito dolazi široka populacija, pa se i ovakvu temu može idejno i savjetodavno usmjerit na pravo mjesto. Što se tiče distribucije mlijeka koja je u ono vrijeme opstajala na zaprežnim kolima, kako tek ne bi danas sa ovim najsuvremenijim voznim parkom od cisterna do hladnjača. Ne slažem se uopće s tvrdnjom da su kupcu bitna slova na ambalaži, bitna je samo kvaliteta proizvoda, a garantiram ti da bi kvalitetno svježe i kemijski netretirano mlijeko dolazili točit i u rinfuzi na karnistere s cisterne da negdje mogu.
Prikaži još ↓
pd
pipi-duga-čarapa
19.2.2012.
Odustani
zoki,slažem se s tobom.mi nemamo više ni za struju,a gdje za išta drugo.cijenjeni juliane,da bi mi mlijeko na taj način prodavali-moramo poštivati milijun propi
sa koje nam je donijelo naše drago ministarstvo,inače-evo ti na vrata inspekcije za tri dana,pa kad ti odrapi kaznu,da te glava boli godinu dana...oni traže gotovo pločice od oniksa i mjedne pipe,a gdje ćemo mi do toga?u ljetu nas čeka legalizacija objekata.netko je rekao da kak smo mogli bespravno graditi-pa nismo to gradili,bar ne ja,to su gradili moj svekar i svekrva i njihovi stari,tad nije trebalo dozvola.pa nitratna direktiva,betoniranje oko gnoja,ma odkud ćemo mi to od ove bijedne cijene koju će nam dukat dati??
Prikaži još ↓
ij
ivana-janja
20.2.2012.
Odustani
neće farmerima dati inspektori dozvole za rad....ali ideja je na mjestu!
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .