Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 0

Mladi dizajneri - ima li nade za vas?

Powered by Tele2

Mladi dizajneri - ima li nade za vas?
1

Kao mladi dizajner ili dizajnerica, sigurno ste se više puta suočili s činjenicom da se na ovim prostorima teško probiti i zarađivati isključivo od tog zanimanja. Donosimo vam nekoliko savjeta koji vas mogu usmjeriti na pravi put

Kako se netko mali može probiti u veliku ligu? Ako se želite baviti dizajnom odjeće, obuće, torbi i slično, vrijeme je da naučite kako najbolje ispromovirati svoje proizvode kako bi vas primijetili u modnim krugovima, ali i kako biste počeli živjeti od svog zanimanja, a ne to radili kao hobi.

Dobre fotografije prodaju proizvod

Kad je riječ o dizajnu, tu nije dovoljno samo fotografirati proizvod kvalitetnim fotoaparatom, potrebno je uskladiti boje, dodati zanimljive elemente koji estetski odgovaraju vašem dizajnu i ako imate modela, namjestiti ga u atraktivnu pozu kako bi cjelokupan izgled bio još efektniji. Pritom se poslužite besplatnom aplikacijom Snapseed, koju možete koristiti kako bi izbrisali pozadinu, popravili boje, naglasili objekte i slično.

Obratite se medijima i redakcijama

Promocija putem portala je jedan od najučinkovitijih načina promocije vašeg brenda. Kako ne biste ovisili o novinarima, članak napišite vi, neka bude gramatički točan i uz njega priložite par najboljih fotografija nove kolekcije. Imajte na umu da ako zaintrigirate redakciju zanimljivim naslovom i estetski privlačnim ili umjetničkim fotkama, postoji velika mogućnost da se će vaš tekst biti objavljen s obzirom na to da su redakcije modnih portala Fashion.hrCromoda.com ili Miss7 uvijek u potrazi za mladim nadama čije će zanimljive priče o pokretanju vlastite kolekcije zaintrigirati publiku.

Prijavljujte se na natječaje i izložbe

Natječaji su nešto što vas može izdvojiti iz gomile novih brendova, ali samo ako imate jasnu viziju svog brenda. Prijavite se na natječaje relevantnih doma

ih modnih događanja koji svake godine pomažu mladim dizajnerima da se probiju na scenu poput Portanova Fashion Incubatora. Kad je riječ o izložbama, Izložba hrvatskog dizajna može vam poslužiti kao odličan start, ali i kao događaj na kojem ćete upoznati brojne ljude iz svijeta mode, koji vam kasnije mogu poslužiti kao kontakti pri dogovaranju suradnji.

Ništa bez društvenih mreža

Dobre fotografije odlično će promovirati vaš proizvod i na društvenim mrežama. Instagram je kanal koji svakako morate otvoriti jer je on usredotočen upravo na sliku te ga možete doživljavati kao vašu online trgovinu. Pratite poznatije modne brendove na Instagramu da bi dobili viziju i inspiraciju kako bi vaša Instagram stranica trebala izgledati. Facebook je najraširenija mreža i s obzirom na to da će vam tamo ljudi teže pokloniti lajk, nego na Instagramu, morat ćete uložiti određeni iznos kako bi dobili što veći broj pratitelja i lajkova. Pratitelji se skupljaju postepeno i imajte na umu da ne želite imati lažne pratitelje jer, iako će izgledati da vas puno ljudi prati, oni neće reagirati na vaše objave. Proces prikupljanja pratitelja može teći polako, ali ako zamolite prijatelje da vašu stranicu preporuče svojim prijateljima, to se može znatno ubrzati.

Proširite tržište

Društvene mreže vam mogu poslužiti i kao odličan alat da se proširite i na druge zemlje jer prodaju ne morate ograničiti samo na Hrvatsku. Osim navedenog Instagrama, koji će vam poslužiti kao alat kojim ćete dosegnuti i neke strane kupce, postoji puno stranih platformi na kojima možete prodavati svoje proizvode od Asos Market Placea, eBaya, Amazona, Poshmarka... Princip je kod svih sličan jer je riječ o platformama za čiju ćete uslugu morati dati određeni postotak od prodaje.

U svakom slučaju imajte na umu da su pritom vaša ustrajnost i želja najvažniji faktori, koji će na kraju odlučiti hoćete li prijeći u ligu ''velikih''.

Powered by Tele2

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog
MANIPULACIJA?

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog

Jeste li znali da u trgovinama postoji pravilo izlaganja proizvoda kako bi kupci što duže ostali u njoj ili da se u web-trgovinama može pratiti na koja sve mjesta posjetitelj klika? Pogledajte koje sve tehnike koriste veliki igrači
Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?
PREVELIKA OČEKIVANJA?

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?

Ako moral zaposlenika nije na prvom mjestu, tvrtka može biti u velikom problemu. Brojna istraživanja pokazala su kako su pozitivne radne sredine puno produktivnije od onih koje to nisu
Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz
PRIMIJETITE IH

Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz

Ulazite li u poslovnu suradnju ili partnerstvo s drugom osobom, dobro je prepoznati određene znakove koji mogu ukazati da to neće dobro funkcionirati. Prepoznajte ih i na vrijeme izbjegnite moguće probleme