Hrvatska i Zagreb su plijen bivšim strukturama koji su ljudima prodali jeftini nacionalizam, a jedini cilj je pljačka. meni jedino nije jasno što kažu SAD na ovo kriminalno ruglo od države u kojem živimo?
no
nottonightjosephine
12.3.2020.
Odustani
Za sada ni SAD ni EU ne kazu nista. Kad ocjene da je vrijeme, smijenit ce predsjednika i gradonacelnika bas kako su to napravili prisilno DOGOVORNO sa Sanaderom
, Vidosevicem itd.
Prikaži još ↓
jelena jesenski
12.3.2020.
Odustani
Isuse dragi, pa ti si stvarno povjerovao Kolindi da je SAD nas najbolji saveznik! Da mi je znati po cemu to! osim po poltronskoj usluznosti, kad god se sjete d
a postojimo,pa nesto "ozbiljno" od nas zatraze.A sto se tice jeftineog domoljublja,tu se slazem,uz malu korekciju - to kvazi domoljublje je za nas jako,jako skupa a propala investicija, placat ce ga i nasi unuci.
Prikaži još ↓
CA
Cocosh Anel
12.3.2020.
Odustani
cijela drzava je nastala na pljacki, nepravednoj raspodjeli drustvene imovine iz proslog sistema i na korupciji, mitu i prevari. ovo je sve jedna velika prevara
. doslo vam iz (nacionalistickog) dupeta u glavu
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
12.3.2020.
Odustani
Nitko iz vana neće riješiti ovu nacionalnu sramotu. Puno je važnije i korisnije da svi građani pokažu šta misle o ovim kriminalcima, vjedostojnim partnerima, su
dstvu kojima nitko ne može ništa.
Prikaži još ↓
arimmer
12.3.2020.
Odustani
@Cocosh: to je tradicija. I prethodna drzava je nastala na pljacki koja se zvala "nacionalizacija". Ljudima su oteli imovinu, mnoge su pri tome i poubijali. Ina
ce, sintagma "drustvena imovina" je besmislena. Vlasnistvo ti daje neka prava nad onim sto posjedujes. Ako je vlasnistvo, "drustveno", dakle vlasnici smo "svi mi", onda nitko nema nikakva posebna prava nad tom "drustvenom imovinom". Buduci da vlasnik nad imovinom ima vlasnicka prava, koja drugi nemaju, to je "drustvena imovina" imovina bez ikoga tko bi imao vlasnicka prava, sto je glupost. Vlasnicka prava nad "drustvenom imovinom" je obavljala drzava, zato se nitko i nije bunio kada je tzv. "drustvena imovina" potezom pera prevedena u drzavno vlasnistvo. Uvijek je i bila u drzavnom vlasnistvu, samo je ljudima ispiran mozak da smo "vlasnici svi mi". Ja nikada nisam bio vlasnik Koncara ili Prvomajske.
Prikaži još ↓
CA
Cocosh Anel
13.3.2020.
Odustani
floskula o otimanju imovine poslije 2. svjetskog rata je generizirana najviše od strane crkve, koja je izgubila najviše imovine (koju ionako nije stekla na pošt
en način, ako ćemo iskreno). što se tiče vlasništva, čim je pojam vlasništvo, onda svatko ima pravo na to vlasništvo, to je temelj dioničarstva, ne trabunjaj. pročitaj frommov imati ili biti, anatomija ljudske destruktivnosti, a najbolje bi bilo da počneš s kapitalom...onda će ti mnoge stvari biti jasnije i imati smisao. crkveni nauk, koji je tvoj temeljni filozofski bazen, nacionalsocijalizam i socijalizam imaju jako puno toga sličnoga, pitanje je samo metoda. nisi mogao biti vlasnik končara ili prvomajske jer nisi tamo radio, to je logično. ti nisi uopće niti radio prije 1990., tako da ne znaš ništa o teoriji radničkog samoupravljanja, radničkim savjetima, stambenom fondu, listama za stanove, dječjim odmaralištima, radničkim odmaralištima, itd...sve je to uništeno ne zbog toga što se ''nije znalo čije je'', nego zbog birokracije-korupcije-nepotizma i kriminala. a to su 4 jahača apokalipse, rušitelja svakog sistema i države. primjer ti je ova današnja
Prikaži još ↓
arimmer
13.3.2020.
Odustani
Nije izgubila samo crkva. Brata moje bake su partizani ubili jer je imao mlin, dvije kuce i tristotinjak hektara zemlje. To je stjecano generacijama. Buduci da
nije zelio dozvoliti nacionalizaciju, odveli su ga u sumu i ubili, Sto se Fromma tice, covjek je bio psihijatar. Citao sam "Bijeg od Slobode" i "Anatomiju Ljudske Destruktivnosti". Fromm se ne bavi pitanjem vlasnickih prava. Ako mislis da bih trebao procitati Marxov "Kapital", tu mi gomilu gluposti ne pada na pamet citati. Radna teorija vrijednosti, koju je Marx prepisao od Adama Smitha i na kojoj se zasniva cijela fantazmagorija zvana "marksizam" je pobijena jos u XIX stoljecu. Inace da, slazem se. Crkveni nauk i socijalizam imaju jako puno toga zajednickog. Socijalizam je politicka religija nastala na krscanskoj tradiciji. Ipak, to ne znaci da jnacionalizacija nije bila pljacka. Marx je pisac lose fantastike koji ima vecu sljedbu nego L.R. Hubbard, iako su mu knjige dosadnije. Go figure. Osim toga, Marxove su gluposti
pobijene u praksi. Gdje god su pokusane, donijele su samo nesrecu, siromastvo i totalitarizam. Nema niti jedne zemlje koja je uspjesno primijenila Marxove gluposti. Preporuciti danas nekome da procita Kapital je vrhunac gluposti. Vise ce nauciti ako procita Andersenove bajke.
Sto se "radnickog samoupravljanja" tice, dovoljno je vidjeti kakvi su rezultati. Na svu srecu, rodjen sam 1980. tako da mi tim pizdarijama nisu ispirali mozak u skoli. To "samoupravljanje" je bilo "drveno zeljezo".
Prikaži još ↓
arimmer
13.3.2020.
Odustani
Inace, korupciju smo naslijedili iz socijalizma, bas kao i sve tranzicijske zemlje, osim Estonije.
CA
Cocosh Anel
15.3.2020.
Odustani
brata tvoje bake su ubili partizani samo zbog toga što je imao min, dvije kuće i tristotinjak hektara zemlje. ovako: sto posto sam siguran da lažeš, jer sam ist
ovjetnu priču čuo 2500 puta. fromm se bavi pitanjem materijalizma, prema tome i tu lažeš, nisi čitao. mislim da puno lažeš, da si zacementriran u stavu i predrasudi i da je s tobom svaka konstruktivna rasprava besmislena.
Prikaži još ↓
arimmer
15.3.2020.
Odustani
@Cocosh, ja sam nastojao biti pristojan i ne prenositi stvar na osobni nivo. Sto se Fromma tice, napisao sam da se nije bavio vlasnickim pravima jer je bio psih
ijatar, ne ekonomist. Inace, slazem se da nema smisla razgovarati sa socijalistickim fanaticima koji smatraju da nacionalizacija nije bila pljacka.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .