Haha, fakat? Možda da miniatarstvo radije malo pogleda po ladicama kada i od koga su kupljeni agregati?
PO
POTPEC
02.11.2020.
Odustani
Te agregate je postavila bivša država koja je i sagradila tu bolnicu. Za to vrime najmoderniju u Europi.
Lf
Liberalni_fašizam
02.11.2020.
Odustani
Upravo o tome i govorim. Ne radi se o nestanku struje. To se može dogoditi uvijek
PO
POTPEC
02.11.2020.
Odustani
Liberalni_fašizam Zaboravljaš jednu važnu stvar. Kad na nekom odjelu nestane struje ne pali se agregat. Danas se to radi automatikom premošćivanjem
sa sklopnicima. Ovaj agregat se pali kad u cijeloj bolnici nestane struke.
Prikaži još ↓
Sm
Smotko
02.11.2020.
Odustani
Agregat za brzi start ili trenutni(mora imati zamašnjak), , najčešće dizel, cijelo vrijeme se grije(glava, ulje i rashladna tekućina) kako bi mogao lakše start
ati. Sklopnike treba održavati, kao i rastavne sklopke, ali isto tako treba se i s njima znati rukovati.Dodavanjem novih uređaja(i ako višeg energetskog razreda, tje manje potrošnje) skupilo se podosta potrošača, tako da cijela infrastruktura trpi.Ali ako je netko bio bolnički pacijent iste, onda jako dobro zna da ni jedan sat ne ide više, osim u operacijskim dvoranama(da se može ustanoviti kada grobar ispravlja liječničku grešku), to je banalna sitnica u održavanju, a ima toga....
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
02.11.2020.
Odustani
Smotko Motor ne triba grijati. Automatika ga automatski pali kad u cijelom objektu nestane struje. Inače ti agregati se nalaze tik uz mjesto
glavnog dovodnog kabela u objekat. I ono najvažnije jednom mjesečno se moraju paliti zbog održavanja. Šta se tiče sklopnika rade na istom principu ka i kod agregata. Samo je jedna razlika šta se na odjel dovode kabeli sa dva mista napajanja... Međutim ovdje je očito došlo do greške zbog preopterečenosti glavnih osigurača na jednom odjelu. To ti govorim iz iskustva.
Prikaži još ↓
Sm
Smotko
02.11.2020.
Odustani
Potpec, unazad cca 20 g svi dizel agregati za brzi start, na koji ma sam radio (dali splinker, ili struja), griju se, torpedo 12 cilindra, starta nakon dva tri
takta,
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
02.11.2020.
Odustani
Prije rata sam radio na jednom brodu. Imali smo agregat torpedo 8.cilindara. Palio se kurblom. Otvoriš ventile, zavrtiš i upali puštanjem ventila.
Prošle godine smo kod jednog mog prijatelja na otoku minjali stari agregat, stra negdi oko 40.godina. Prije odvidavanja sa betonskog postolja smo ga tek tako upalili. Sada je taj motor od agregata na jednoj koči. Palio se sa bocom zraka (boca veličine aparata za gašenje S-9). Automobilski motori goto svi su imali grijače. Brodski i agregati NE obavezno.
Prikaži još ↓
Sm
Smotko
03.11.2020.
Odustani
Znam te na zrak, ima jedan 7 cilindra tlak cca 30 bara za start,na njemu agregat s budilicom, sve poluotvoreno i do pola u podu.
PO
POTPEC
03.11.2020.
Odustani
Smotko Ovaj Torpedov sa 8 cilindara se palio kurblom, a ne zrakom. Uglavnom veliki brodski motori koji su se u ne malim situacijama koristili i za
agregate su se palili na zrak, ali im nije tribalo ko zna koliko bara. Uglavnom su imali sistem za otvaranje ventila dok ga zrak zavrti, a nakon zatvaranja ventila nastavi samostalno raditi. Na isti način je bio i ovaj koji smo minjali. Bosa se punila maksimalno sa 15.bara, a u njoj je bilo dovoljno zraka za upalit ga. UGLAVNOM sve zavisi u kojem je području motor radio, jer nije isto radio u rusiji ili kod nas u Dalmaciji.
Prikaži još ↓
Sm
Smotko
04.11.2020.
Odustani
Naravno, ovaj 7 cilindrični je s vodocrpilišta. a sve zavisi koju snagu trebaju proizvesti, novije verzije nisu atmosferci već turbaci.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .