Kao i u prošloj generaciji Audi A3 će imati svoju limuzinsku verziju koja će u Hrvatskoj zasigurno privući mnogo kupaca. Automobil u Hrvatsku stiže tijekom ovog ljeta
Mini A4: Audijeva atraktivna limuzina dobila je novo izdanje
BMW 2 serije 2 Gran Coupe i Mercedes A-klase Limuzina dobivaju jakog konkurenta. Ubrzo nakon nove generacije A3, Audi je predstavio i njegovu limuzinsku verziju. 'Mali A4' u prošloj je generaciji bio vrlo popularan na našem tržištu, a veliki se interes očekuje i za novo izdanje elegantne male limuzine. A-klasa u limuzinskoj verziji donosi sve inovacije novog A3 Sportbacka, a njih je zaista mnogo. Osim toga auto nudi malo više mjesta od prethodnika, više uživanja u vožnji, više opreme i atraktivniji, moderniji dizajn.
Pokretanje videa...
Automobil je u odnosu na prethodnika duži četiri centimetara i sada u dužinu mjeri 4,5 metara. Auto je narastao i u širinu i u visinu pa je jasno da u unutrašnjosti ima malo više mjesta u svim smjerovima. Volumen prtljažnika je s 425 litara ostao nepromijenjen. Vanjski dizajn je agresivniji nego kod prethodnika, ali je ostao i vrlo elegantan. Aerodinamika je osjetno poboljšana i aerodinamički koeficijent od 0,25 je među najboljima u usporedbi s drugim limuzinama svih klasa.
U unutrašnjosti je Audi napravio potpunu digitalizaciju. Ploča s instrumentima je već u seriji digitalna (10,25"), dodirni zaslon u osnovnoj verziji ima promjer 10,1", a moguće je nadoplatiti i za naprednije veće digitalne instrumente promjera 12,3" i veći dodirni zaslon od 13". A3 Limousine od sada nudi i head up zaslon, a tu je i Car to X sigurnosna tehnologija koja omogućuje međusobnu komunikaciju vozila i upozoravanje vozača na opasnosti na cesti te brojne druge sigurnosne tehnologije.
Serijski ovjes automobila je mnogo profinjeniji nego kod prethodnika i trebao bi pružiti dinamičniju ali i komforniju vožnju. Osim njega uz nadoplatu se nudi sportski ovjes te ovjes s adaptivnim amortizerima. Za početak prodaje Audi će A3 Limousine nuditi u kombinaciji s benzinskim 1,5-litrenim motorom snage 150 KS ili s dvolitrenim dizelašom s također 150 KS. Benzinac će se nuditi s ručnim ili automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom, dok će dizelaš dolaziti isključivo kao automatik. Kasnije će se ponuda proširiti s još nekoliko motora među kojima će biti i osnovni jednolitreni benzinac.
Novi A3 Limousine kod nas stiže početkom kolovoza, a cijene za hrvatsko tržište se još ne znaju. Benzinac sa 150 KS u Njemačkoj će stajati 29.800 eura, a osnovni benzinac s tri cilindra koji stiže kasnije 27.700 eura. To je otprilike 1000 eura više od osnovne verzije prethodnika.