Ako je država vlasnik 25% dionica u tom slučaju s radnicima dioničarima može voditi tvrtku i postaviti upravu. Imamo toliko doktora ekonomskih nauka i profesora na ekonomskim fakultetima. Dajte zadužite nekoga od njih da nauči nekoliko poštenih ljudi kako poslovati sa pažnjom dobroga gospodara.
Dk
Deaktivirani korisnik
09.9.2018.
Odustani
Pošteni u upravi? To ne nepoznat pojam kod nas...Poštenje je niskoj cijeni kod nas..
Gi
Gio82
09.9.2018.
Odustani
Brodogradnja u Hrvatskoj nece nikad bit isplativao kao zasebna grana kao sto nije nigdje u svijetu (zapravo su u plusu radi subvencija koje dava drzava radi str
ateskog intersa a strateski interes imaju zemlje kojima brodogradnja vuce industriju celika koju hrvatska nema i zbog toga nikada nece biti ista profitabilna kod nas). Svaka lipa sta se stavu u brodogradnju je baceni novac
Prikaži još ↓
Gi
Gio82
09.9.2018.
Odustani
Isto ti je Vecernji napisao "Njemačka svojim škverovima dala 5 milijardi eura jamstava, zašto ne bi i Hrvatska"
Stvar je jednostavna .... Njemacka je jedan od n
ajvecih poizvodaca celika i imaju najkvalitetniji celik ... 5 miljardi € je nistra za stavit u brodogradnju jer nakraju budu u debelom debelom plusu od prodaje sirvoina
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
09.9.2018.
Odustani
Neznam dali je brodogranja u Hrvatskoj trenutno isplativa ili nije, ili dali ce u buducnosti bili, ali znam da brodogranja u Hrvatskoj postoji, i znam da je nas
tala zbog toga sto je sigurno bila isplativa, jer da nije, sigurno nebi postojala. Osim ako su se u proslosti ljudi odlucili baviti brodogradnjom iz nekog cudnog fetsa. Ja ipak mislim da je nastala i razvila se zbog profita i ne vidim sto se odjednom promjenilo da ne moze biti profita, ako se naravno radi na ispravan nacin.
Prikaži još ↓
Gi
Gio82
09.9.2018.
Odustani
nije cudan fest ... i bivsa juga je proizvodila sa minusom ali je bila u plusu jer je prodavala svoje vlastite sirovine (celik iz slovenije) uopce nije problem
za drzavu ako je u minusu recimo 10% sa izgradnjom broda kada je recimo 70% cijene broda njezina sirovina ... i jos slaze devizne rezerve pomocu prodaje :P
Prikaži još ↓
Gi
Gio82
09.9.2018.
Odustani
Brodogradnja je svakoj drzavi isplativa dok god ima svojih vlastitih sirovina ... hrvatska nema i nikada nece bit isplativa
Dk
Deaktivirani korisnik
09.9.2018.
Odustani
Niti jedno brodogradiliste u sklopu svoje firme\organizacije\d.d.ili sta vec, nema zajedno i brodogranju i proizvodnju celika ili nekih drugih sirovina. Brodogr
adilista su manj-vise, vecim djelom privatno vlasnistvo zbog privatizacije na svjetskoj razini padom komunizma i prelaskom na kapitalizam. Za privatne firme, ako je tako kako ti kazes, ja ne vidim razloga da se itko ikada bavi brodogranjom, ako nemaju svoje sirovine za transport, a ipak se ljudi bave. Ne postoji samo teretni brodovi, postoje npr. turisticki, netko si privatno hoce kupit brod itd itd, a ne vidim i zasto izgradnja teretnog broda nebi bila isplativa ako radis za nekog drugog po narudzbi... Prije bih rekao da je problem nasih brodogradilista to sto se radilo traljavo i sto su radili ljudi koji bas i nisu najkvalitetniji i najkompetentniji kadar.
Prikaži još ↓
No
Noordung
09.9.2018.
Odustani
Drazava ima u vlasnistvu sto direktno sto kroz fondove i drzavne tvrtke 32 % sto se moze vidjeti u vlasnickoj strukturi izlistanoj na burzi a 43% dionica je u v
lasnistvu fizickih osoba oko 17000 tisuca samo je problem postotak koji se ne moze vidjeti pojedinaca iz nadzornog odobra jer njih 6 moze npr. imati i 43% pa se to i ne moze zvati radinicko dionicarstvo. A sto se tice proizvodnje bivsa SR Hrvatska je imala 45% BDP u proizvodnji a dana Hrvatska 15% od kad je stranaka "U se, na se i poda se" na vlasti, a koju su stvorili iz razno raznih zagora i brace hercegovaca te sve lijepo pokrali i prodali za svoj dep.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .