Nije taj masovni pokolj partizana jedna crna mrlja u okviru pravedne borbe, nego samo jedna epizoda u okviru planskog i programskog uništavanja klasnog i ideološkog neprijatelja. Partizani su nastali i djelovali od 1941-43 g. kao odmetnuta skupina, uglavnom komunista koja je slično kao "krajišnici" 1991 postavljala barikade, zasjede, ubijala i uništavala imovinu, te izazivala osvetu uspostavljenih režima i država fašističkih sila. U to vrijeme nisu imali nikakvu snagu i moć, nego su se skrivali po nepristupačnim terenima i bavili diverzijama. Kao vojska su se formirali prvo padom Musolinija u južnim krajevima, a zatim 1944. godine u istočnim krajevima Balkana, kada je bilo jasno da Hitler gubi rat i kada je Njemačka vojska držala samo koridore za povlaćenje. Onda su tek Srbi masovno napustili četnike i prešli u partizane iz čisto praktičnih razloga , da sačuvaju glavu i završe rat na strani pobjednika. Na nesreću Hrvata, ta četničko partizanska vojska će poslije uz pomoć Crvene armije ići za povućenim snagama njemačke i ustaške vojske i vršiti pokolje u svim "oslobođenim" mjestima. Rehabilitacija Draže Mihajlovića u Srbiji je samo dokaz naprijed navedenim činjenicama, a Srbi nikada ne bi zamijenili kokardu petokrakom, da im nije za vratom puhala Crvena armija.
ax
axxa
15.5.2015.
Odustani
to se danas zove TERORIZAM
da
dalm
15.5.2015.
Odustani
''...postavljala barikade, zasjede, ubijala i uništavala imovinu, te izazivala osvetu uspostavljenih režima i država fašističkih sila'' Ovo je citat dijela tvog
komentara. Daj definiciju pokreta otpora. Inače, s ostatkom se slažem, naročito u dijelu koji se odnosi na četnike.
Prikaži još ↓
NEOPISIVO
15.5.2015.
Odustani
Dobro si zaključio, ali za veliku večinu hrvatskog naroda partizani su bili razbojnici koji se bore protiv novonastale Hrvatske države, a ne fašističke Njemačke
. Kada se ustaški režim pokazao kao zločinački, više nije bilo dobrog izbora za hrvatskog domoljuba. Sastanak u Jalti i dogovor velikih sila da se nađemo u području Ruske dominacije nam je donio oslobođenje uz pomoć Crvene armije, komunizam i partizansku vlast. Niti jedan narod na području bivše Jugoslavije nije niti to želio a niti izborio.
Prikaži još ↓
da
dalm
15.5.2015.
Odustani
Opet ću se složit bar s pola tvog komentara. S prvim dijelom, ne mogu. Naime, i činjenice te demantiraju, nikako se ne radi o ''...velikoj većini Hrvatskog naro
da'', činjenice govore su ti partizani bili pobjednici u ratu, također, provjerljiv je podatak koliko je Hrvata sudjelovalo u nob-u, a koliko ih je bilo u ustašama i domobranima. Među nama rečeno...drago mi je da je tako, jer bi ja sad s Brača pisao talijanskim. Također, slažem se s dijelom u kojem navodiš da većina naroda bivšeg regiona i nije želila komunističku vlast. Ili možda jest...ali to nikad nećemo znat, jel'da? Možda bi trebalo, da je moguće, ovaj dijalog ''smjestit'' u ono vrijeme, i stvari sagledat iz one perspektive. Tko zna što bi zaključili....čisto sumnjam da su komunizam u to vrijeme doživljavali na način kako ga mi danas tumačimo, i u što se ( zahvaljujuć ''komunistima'') na kraju pretvorio.
Prikaži još ↓
NEOPISIVO
15.5.2015.
Odustani
Slažem se, da je u datim okolnostima, pridruživanje partizanima dijela hrvatskog naroda bilo svrsishovito i korisno. Da se to nije dogodilo, moglo je biti još v
iše ubijenih i protjeranih, a nekim drugim određivanjem granica ne bi se stvorili uvjeti za stvaranje današnje države Hrvatske. Ja samo govorim partizanski režim nije bio volja i/ili želja hrvatskog naroda i da je pobio i protjerao na desetke tisuća Hrvata. To ne znači da podržavam ustaški režim i/ili fašističku okupaciju. Podržavam sve Hrvate koji su se borili za hrvatski narod i stvaranje Hrvatske države putem bilo koje vojske, a osuđujem sve koji su činili zločine, pa makar kakav cilj im bio.
Prikaži još ↓
da
dalm
16.5.2015.
Odustani
Ovo mogu potpisat. Usput...moja dva strica su poginuli u partizanima, 21 i 23 godine stari...Otišli branit svoju kuću i obitelj. Nego...zamisli situaciju: '39-a
...nema novina. Nema radija ni TV-a. Nema mobitela....Kud ćeš? S kim? Za koga, ili protiv koga? Suludo je što u današnje doba imaš informacije doslovno ''na tanjuru'', iz 300 i nešto raznih izvora, i opet ima budala ko u priči koje ne vide dalje nosa. Tako da okrivljavat ''običan'' narod iz tog vremena za bilo što ( osim klanja i ubijanja radi ubijanja ) je prilično površno.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .