kaki to zakon da zimska oprema moze biti ljetne gume dubine 4mm i lanci u gepeku pa to nema ni u tunguziji
munjeni
28.11.2023.
Odustani
Da ako nisu zimski uvjeti na cesti. U ovom slučaju ti lanci moraju biti na kotačima. A mislim da ih 95 % vozača ne zna ni montirati.
tutek!
28.11.2023.
Odustani
I što kad proglase zimske uvjete a ti si na putu? 100m ceste je zaleđeno, staviš lance, naravno na sred ceste dok te pola sata ostali moraju obilaziti, nakon t
oga nema leda, skidaj lance jer ne smiješ voziti s lancima ako nema snijega i leda. I tako jedno 50 puta. Jedini smisleni zakon bi bio OBAVEZNE ZIMSKE ili CJELOGODIŠNJE gume ili ne smiješ na cestu. I točka.
Prikaži još ↓
m1
marini 13
28.11.2023.
Odustani
Kako će biti u Tunguziji gdje je uvjek hladno jer je to dio Sibira
ping-pong
28.11.2023.
Odustani
Ili cjelogodišnje gume?! Tutek@ inteligencijo moja, dok je ovaca, bit će i vune! 😆😆😆😆
tutek!
28.11.2023.
Odustani
Ping, jutros mi je u auto pisala temperatura tvoj IQ. Imaš stotine testova cjelogodišnjih guma i kako se ponašaju po zimi. Imam crossclimate 2 na jednom autu, č
iste zimske na drugom. Šogor je još uvijek na ljetnima. Možda zato znam da se spomenute cjelogodišnje sasvim ravnopravno nose sa zimskim. Da napada pola metra (neočišćenog) snijega vjerojatno bi prednost zimskih bila vidljiva. No ljetne su inferiorne u svakom pogledu. Ali badava ja pišem kad ti ne možeš shvatiti.
Prikaži još ↓
ping-pong
28.11.2023.
Odustani
Tutek@napisao sam ti na drugom komentaru osnove guma. Ne sramoti se više! Evo i tu ću kopirati da i drugi vide!
ping-pong
28.11.2023.
Odustani
MTutek@da te nauči osnove o gumama ping-pong, da se ne sramotiš više! Razlika između zimske i ljetne gume je u tvrdoći gume. Zimska guma mora biti mekana, da bo
lje ulegne u asfalt i bolje će držati cestu. Ljetne gume moraju biti tvrđe, jer većim ulegnućem u vreli asfalt, guma bi se počela topiti, pri većoj brzini bi se mogla raspasti, a ako se i ne raspadne svakako kad se ohladi plastificira se. Marketinški trik, cjelogodišnje gume, izmišljen je za one naivne koji žive u područjima gdje je snijeg rijetkost i koji nemaju novaca za zimske i ljetne gume, pa pokušavaju prevariti sustav. M+S je oznaka (blato i snijeg), a pored te oznake mora biti vrh planine u kojem je pahuljica, tada oznaka M+S važi i označava zimsku gumu. Neke cijelogodišnje gume imaju M+S, ali nemaju taj "trokut" sa pahuljicom, stoga su Nijemci bonijeli zakon da će svi biti kažnjeni koji imaju na gumama oznaku M+S, a nemaju vrh planine sa pahuljicom. Ali to je neka druga tema. Minimum utora šare zimske gume mora biti 1,6, a cjelogodišnje gume nemaju tu dubinu ni kad su nove, a ako neke imaju onda imaju točno 1,6 da bi mogli opravdati M+S i pahuljice koji su odštampali na gumi. Razlika između zimske i cjelogodišnje gume je i u šarama, cijelogodišnja guma ima šare za kišu i kao što sam napisao jako plitke šare, koje će jako brzo postati čelave. Savina cijelogodišnja je jako plitka, Continentalova je nešto dublja, ali idalje plitka... Ljudi kupuju Starmaxx, Matator, Torque, Kelly... jer im je prijatelj
Prikaži još ↓
ping-pong
28.11.2023.
Odustani
... rekao da mu po Istri ne trebaju zimske gume i kvalitetne gume Continental, Uniroyal, Bridgestone, Hankook.. Ljudi nemaju novaca za zimske i ljetne gume, pa
se prave pametni. Na autu su kočnice, ulje i gume, najvažnije i na to se ne smije štediti!Kroz moje ruke je prošlo milijun guma, što od Gumiimpexa što od Pneumatika. Ako nemaš novaca za zimske gume i misliš da ti neće trebati zimske, jer neće biti snijega, onda ih nemoj napumpati do kraja, nek bolje ulegne u asfalt. To ti je moj savjet. Ne pametuj previše, jer nikad ne znaš s kim debatiraš na komentarima!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .