Da netko ne zna o čemu se radi i čita samo neke od komentara, pomislio bi da ju je tip ubio! Zaboga, pa tko od nas bar jednom nije vozio prebrzo ili počinio neki drugi prometni prekršaj? Tako nešto se može dogoditi u sekundi i to baš svakome od nas stoga mislim da nije u redu da bilo tko optužuje čovjeka!
Sa
SasaKovac
25.10.2013.
Odustani
Pa meni se ne može desiti da neispavan i pijan vozim jer to ne radim. Ili je u iločkoj vinariji pio sokić?
V1
Viola_1
25.10.2013.
Odustani
Ok, a da voziš prebrzo? Ili da pretječeš na punoj crti? Ili da ne držiš dovoljan razmak? Ako stvarno nikad u životu nisi napravio nikakav prometni prekršaj, ja
ti prva skidam kapu jer bih voljela da ih je više kao ti. A što se ovoga tiče, ja osobno mislim da se može promatrati s više perspektiva. Zašto je Dolores sjela u auto s njim ako je stvarno bio pijan i neispavan? On će nju nositi na duši do kraja života i ja mislim da je već to jedna velika kazna koju dobiješ bez ikakvog suđenja.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
25.10.2013.
Odustani
Viola, da u pravu ste djelomicno, ona je isto kriva sta je sjedala u auto s takvim vozacem, mjesto da je predlozila da se ispavaju i odmore, a on je moron koji
je pijan i umoran vozio i nije da nije drzao razmak, vec se napucao u ovog ispred sa 200 i vise na sat jer je bila magla i nije ga vidio, a mozda je i zadrijemao za volanom (najvjerojatnije je zadrijemao) - dakle, neispavan nakon pijane noci se NE VOZI. Amen.
Prikaži još ↓
no
nostalgicar61
25.10.2013.
Odustani
poštovana, on jeste ubio Dolres,ali iz nehaja,što znači da kada je sjeo umoran ili kakav već za upravljač vozila morao je da bude svjestan nehaja odnosno da se
tako što može dogoditi. Imate dvije vrste nehaja: svjesni (teži oblik) i nesvjesni (blaži oblik) a on je po svojim mentalnim i psihičkim osobinama i svojstvima mogao i morao biti svjestan. Svakome čovjeku od krvi i mesa to se može dogoditi, alisam i dalje radikalnog mišljenja da se to njemu nije smjelo dogoditi. Svi smo mi potencijalni ubojice za upravljačem O/A ,ali ako se držimo propisa puno su manje šanse da to budemo.
Prikaži još ↓
ra
random55
25.10.2013.
Odustani
svakome se moze dogoditi da vozi brzo, ali ne moze se svakome dogodit da ide na duzi put pod utjecajem alkohola i umoran. nije ovdje brzina kriva, nego to sto j
e u takvom stanju sjeo u auto i nazalost je kriv. @nostalgicar61: nije on nikoga ubio, nego je izazvao prometnu nesrecu sa smrtnom posljedicom. razlika izmedu toga i ubojstva je velika!
Prikaži još ↓
ma
mindless_automata
25.10.2013.
Odustani
Da to napravi mulac od 20 godina.... Brate mili, konj od preko 50!!!!
Ži
Živorad
25.10.2013.
Odustani
Ubio ju je jer je pijan vozio. Druga stvar što ima veze na sudu i u policiji pa neće za svoje pijanstvo odgovarati
Ži
Živorad
25.10.2013.
Odustani
Poznato je da se u Iločkim podrumima pije cedevita. Bio je pijan ko panj. A nije ni spavao cijele noći.
V1
Viola_1
25.10.2013.
Odustani
Slažem se s vama, nostalgicar61: znam što želite reći o stupnjevima krivnje (položila sam kazneno pravo prije nepune 3 godine pa mi je cijela ta priča jasna) i
osobito potpisujem tu vašu zadnju rečenicu da smo zapravo svi na neki način potencijalni ubojice, ali da smanjujemo šanse za to ako se držimo propisa. Ja nisam bila tamo i ne znam je li bio pijan, neispavan ili tko zna što već (znam samo ono što piše u medijima, a to uvijek uzimam s rezervom), ali itekako osuđujem kad netko takav sjedne za volan jer zbog toga najčešće stradavaju nevini. Ja ne opravdavam čovjeka, nikako, ali opet mislim da neki komentari ovdje nisu na mjestu. On će zauvijek živjeti s činjenicom da je skrivio nesreću u kojoj je jedna osoba poginula i to se nikad neće promijeniti. Da ja tako nešto nosim na duši, teško bih živjela, ili možda čak nikako. Situacija je jednostavno prebolna i preozbiljna pa možda neke komentare treba zadržati za sebe... Ipak su to teške optužbe...
Prikaži još ↓
no
nostalgicar61
25.10.2013.
Odustani
jeste da, pogrešno sam se "odrazio" to jeste k.d."izazivanje prometne nesreće u cest.prometu" opisano u čl. 227 st.4 KZ RH jer je kasnije nastupila smrt teško
ozlijeđene osobe i nije ju ubio. Da bi bilo ubojstvo mora biti "namjera", ali da ti pravo kažem ima i toga,mislim na ubojstvo automobilom, ali kod nas mislim da nije bilo takovih ubojstava.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .