Splitski gradski vijećnik, nogometni sudac i bivši Mostovac Martin Pauk na Facebooku je priznao da je, kad je još bio član te stranke, bio jedan od onih koji su kreirali lažne profile...
Martin Pauk priznao da su u Mostu gomilali lažne profile
Martin Pauk u splitsko je Gradsko vijeće ušao na listi Mosta u kojem se nije zadržao previše dugo, a nakon toga se približio stranci Neovisni za Hrvatsku, kad su je osnovali Bruna Esih i Zlatko Hasanbegović.
Pauk je inače poznat po svojim krajnje desnim stavovima pa se tako u prosincu 2019. pohvalio jer je gradonačelnik Opara prihvatio njegov amandman za izgradnju spomenika mladom ustaši Frani Tenti.
Ovaj gradski vijećnik poprilično je aktivan na društvenim mrežama, a njegov posljednji istup posebno je interesantan jer je priznao da je i sam radio lažne profile na Facebooku dok je bio u Mostu, prenosi Index.
Nakon što je korisnica Facebooka potpisana kao 'Maja Maric' komentirala 'svi ti vaši drugovi su najperfidniji kameleoni baš kao i vi, da nije bilo Mosta ko bi za vas zna, a sad se valjate u fašistoidnim bljuzgotinama pojedinaca koji su satrali Marjan. Zakon je jedan za sve kako za mene tako i za vas, odgovorio joj je gradski vijećnik Martin Pauk.
- Maja Maric, lažni profilu, samo da te podsjetim - ja sam te stvorio dok sam bio u Mostu. Tebe, 'Karlu Tomić' i još more drugih lažnih profila koji su služili za ostvarivanje većeg 'reacha' objava Mosta. Danas drugi koriste te profile kako bi lagali i baljezgali o političkim neistomišljenicima. Tebi na čast, odgovorio je Martin Pauk i tako, namjerno ili nenamjerno, otkrio jednu od Mostovih strategija na društvenim mrežama.
Njemu je pak odgovorio administrator kultne stranice 'Dnevna doza splitskog nereda', na kojoj se i razvila rasprava: 'Ček, jesi ti upravo priznao da si obmanjivao građane s lažnih profila?'.
- Nope, ti profili su služili za dodavanje frendova na fejsu kako bi reach objave dijeljenjem skočio s 100 fanova stranice na 10-20.000 ljudi. Što da kažem, imali su sjajnu PR menadžericu, napisao je Pauk.
- Tada je to bilo učinkovitije, danas je puno jednostavnije i jeftinije sponzorirati samu objavu, rekao je veliki stručnjak za društvene mreže Martin Pauk, a njegove će 'argumente' u dvije rečenice vrlo lako srušiti svaki iole upućen community manager.
Laički, organski reach na Facebooku 'pada' iz godine u godinu pa je te 2017. godine, prije nego je Pauk napustio Most, organski reach sigurno bit veći nego danas, a sponzorirane objave jeftinije nego danas.
Petrovu je ovo 'prvi glas'
Nakon istupa Martina Pauka, za komentar smo pitali Božu Petrova, predsjednika Mosta.
- Ovo mi je prvi glas. Nisam upoznat s tim niti se bavim ičim sličnim, kratko nam je odgovorio.
Inače, svojevrsna je javna tajna da se otvaranjem lažnih profila na Facebooku bave gotovo sve političke opcije u Hrvatskoj.