Obavijesti

Marketinška strategija u praksi ili kako do veće prodaje u krizi

 Marketinška strategija u praksi ili kako do veće prodaje u krizi
1

Nakon seminara polaznici će imati jasniju sliku što je marketing i kako on služi biznisu. Bavit će se prvenstveno konkretnim i primijenjivim alatima u poslovanju


Voditi vlastitu tvrtku ne znači samo posao u kojem ste dobri i za kojeg imate pregršt znanja iskustva. Mnogi poduzetnici kreću u poduzetništvo okupirani isključivo idejom o proizvodnji i pružanju usluga o kojima znaju sve, no vrlo često zaboravljaju važnu komponentu posla, a to je prodaja, a bez nje nema posla. Mnoge tvrtke nemaju poslovni plan niti razvijenu marketinšku strategiju,  pa čak ni ideju tko će i kako raditi prodaju. Neki uspiju i bez toga, ali uz dobru pripremu, putovanje će sigurno biti lakše. Ako se možda dosad niste bavili prodajom, jednostavno nemate iskustva u tom području, a marketing je za vas samo blok reklama na tv-u, mogli bi imati ozbiljnih problema s aktiviranjem ili razvojem svoje poslovne priče.

Cilj seminara

Pojasniti polaznicima važnost marketinga za razvoja njihovog poslovanja. Nakon seminara polaznici će imati jasniju sliku što je marketing i kako on služi biznisu. Uz dešifriranje definicija marketinga, seminar  će se prvenstveno baviti konkretnim i primjenjivim alatima te aktivnostima koje polaznici mogu lako i brzo primijeniti u svom poslovanju. Saznajte kako izraditi marketinšku strategiju te kako pokrenuti prodaju usred krize.

Teme seminara

  • što sve čini marketing
  • načine kako mogu pokrenuti ili povećati prodaju
  • kako napraviti što bolju procjenu sebe i konkurencije
  • kako procijeniti tržište u brojkama
  • što je benchmarking te kako ga korisititi
  • kako saznati tko su zapravo njihovi kupci te kako im pristupiti
  • koje su prednosti i nedostaci pojedinih medija
  • kako odabrati optimalan media mix za svoje poslovanje

Kome je seminar namjenjen?

Seminar je namijenjen mikro, malim i srednjim poduzetnicima, vlasnicima tvrtki i obrta, voditeljima odjela zaduženima za razvoj i povećanje prodaje.

Kratki sadržaj i ciljevi seminara

Kroz izlaganje i praktične primjere približiti polaznicima važnost marketiške strategije za poslovanje poduzeća te kako si sami mogu pomoći koristeći dostupne i cjenovno prihvatljive alate. Saznat će kako napraviti kvalitetnu analizu svoje pozicije. Koje su koristi od SWOT analize, kako odabrati medij za sebe te kako mogu istražiti svoju konkurenciju. Upoznat će se s različitim prodajnim alatima te kako graditi i čuvati snagu svog branda.

Preuzmite program, poziv i prijavnicu u PDF formatu.

Kolika je cijena kotizacije?

Cijena kotizacije iznosi 800,00 kn + PDV. Svi sudionici dobit će i dvomjesečni digitalni ‘all access’ paket Poslovnog dnevnika koji će im omogućiti stalni pristup relevantnim informacijama. All access paket uključuje pristup elektronskom izdanju Poslovnog dnevnika, odnosno svim sadržajima objavljenima u tiskanom izdanju novina. Ujedno vam osiguravamo pristup svim ostalim sadržajima najposjećenijeg poslovnog portala u Hrvatskoj - Poslovni. hr, kao i iPad aplikaciju za tablet uređaje.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da se prijavite popunjavanjem online obrasca ispod teksta ili nam pošaljete ispunjenu prijavnicu na e-mail adresu: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr najkasnije do 15. rujna 2015. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati najkasnije do 16. rujna 2015. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!


Poslovni centar znanja

Tel: + 385 1 6326 009

Mob: + 385 91 6300 436

e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr


O predavaču:

Kristina Androlić diplomirala je na Ekonomskom fakuletu u Zagrebu, smjer Organizacija i Management. Vlasnica je i direktorica tvrtke Androlić konzalting. Bavi se izradom poslovnih planova za mikro i male poduzetnike, marketinških strategija te izradom projektnih prijava na natječaje domaćih i fondova Europske unije. Ujedno je i licencirani Voditelj izrade i provedbe projekata financiranih iz EU te potvrđeni evaluator za Hamag Bicro. Ima 15 godina radnog iskustva u privrednim tvrtkama različitih djelatnosti. Radila je na odgovornim pozicijama u odjelima prodaje, marketinga i izvoza u Vindija d.d.,  gdje je bila uključena u različite projekte, od plasiranja novih proizvoda na tržište, otvaranja novih, stranih tržišta te različite promotivne evente tvrtke.  Bila je predstavnik Vindije na svjetskom sajmu hrane SIAL, Shanghai, sudjelovala u kreiranju marketing budžeta te media buying-u, radila u korporativnim komunikacijama te uređivala interne novine. Bila je  voditelj prodaje tvrtke za generalnu avijaciju Winair Varaždin gdje je pokretala poslovnu priču od samog početka, radila na akviziciji prvih klijenata, prozicioniraju tvrtke na domaćem i stranom tržištu te organizaciji rada. Nešto više od 4 godine bila je direktorica Radio Varaždina zadužena za upravljanje tvrtkom te prodajne aktivnosti i pregovore s kupcima.  Predavač je koji ima konkretno iskustvo  u prodaji i marketingu u malom, srednjem te velikom poduzeću, pa razumije izazov s kojim se susreću poduzetnici  s marketinškim budžetom od par stotina kuna do onih s milijunskim iznosima. Pohađala je brojne edukacije iz različitih područja ekonomije (od prodaje i marketinga do financija i radnog prava). Kontinuirano radi na svom daljnjem usavršavanju i edukaciji. Članica je HUPUP-a (Hrvatska udruga profesionalaca u prodaji). Autorica je kolumne na portalu varaždinski.hr, koja se bavi temama poduzetništva i poticanja na ulazak u poduzetništvo. Redovno organizira poslovna savjetovanja i radionice u sklopu Intellego edukacija za mikro i male poduzetnike te one koji tek planiraju ući u svijet poduzetništva.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.