Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

ll
Bezveze. Cesta ravna kao željeznička pruga punih 200-300kn, a ograničenje 130. Zašto ne maknu ograničenje kao što je to u njemačkoj, a ne stave da mora biti određen razmak između vozila, i onda kažnjavati za ne držanje razmaka, utrkivanje i takve stvari. Puno su opasniji oni koji ti se zalijepe za dupe na autocesti nego oni koji malo potegnu...
DP
Da..baš tako...al onda neće 6000k u danu kasirat. :) Čovjek je prinuđen,konstantno,130-140 vozit.Ubitačan tempo.Vozač pospan i ne koncentriran.Pri vožnji preko Prikaži još ↓
Da
bas ste pametni, sa cime bi vi vozili 200 km/h? Kakve aute vozimo i 130 je previse, smiješno je uspotedjivat se sa Njemačkom
ll
Mislim da na našim cestama nema ni 15% automobila koji ne mogu minimalno 180 potegnut, a takvi većinom na autocesti ni nisu.
hu
Kako dozvoliti da lete 300 km/h kad je sve puno kamiona?Kako da se kamioni prestrojavaju i pretiču ako oko njih lete sa 300?Da bi skinuli ograničenja kao nijemc Prikaži još ↓
KA
3 trake su u njemackoj na dijelovima bez ogranicenja
ru
mislim da prvenstveno a3 nije za takve trke jer je grub jako i dosta neravnina ima...jedna takva neravnina na +200 i nema te... a isto tako i fali traka... na d Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .