Obavijesti
komentari
Magla svuda oko nas: Ugledali pistu par sekundi prije dodira
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Dk
Piloti vole sljetati po catIII uvjetima dobe veću plaću enormno :) a šteta nema videa da prikaže OSD od ILS-a kako mu nacrta pistu....
Hećim
A ja mislio da im je plaća ista bez obzira slijetali oni po vizualno ili u CAT III uvjetima...
Dk
Sve to ovisi o aviokopmaniji za koju lete, koji tip aviona lete itd. evo jedan dobar video koji pirkazuje HUD iako sam ga ja nazvao OSD a to je krivo...
Cp
navbodi ga radio-far, uh teške stvari.. probaj to na nosač, u noći po jakom vjetru i kiši, pa ćeš vidjet što je "teško"..
Dk
Pa boli ih briga u 90% im putanju pripremi kompjuter aviona ilitiga autopilot, treba njima dat malo moderniju cesnu sa analognim ILS-om pa neka gađaju kazaljke Prikaži još ↓
Cp
Naravno da ih boli briga, 3 računala najmanje upravljaju "autobusom" 90% vremena. Piloti uopće nemoraju biti prisutni. To je više za to da putnici ne paničare.. Prikaži još ↓
Dk
Upravo tako... Poljetanje i sljetanje služi pilot, a gore kad poleti samo ide autopilot, Pilot je uvijek potreban jer on je taj koji može otkazat u svakom trenu Prikaži još ↓
Cp
Čak i vojni lovci odavno polijeću striktno na računala. Pilot MORA maknuti ruke sa komandi.. Sad su to uveli i u civilno zrakoplovstvo, ista tehnologija, samo m Prikaži još ↓
Dk
Ma tehnologija ide naprijed i tu nema dileme... Zato piloti kanadera su baje. nikakvi ILS-ovi autopiloti sve na žgance...
Dk
https://www.youtube.com/watch?v=DcfUCnZlPtg
Cp
Znam, ovi naši su svi stara garda još.. stara škola. A tko će ih zamijenit? :P
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .