Dragi čitatelji, neka vaša životna opera bude puna strasti, nevjerojatnih obrata i ljubavi. Jer, kao što kaže Puccini: 'Nema ljubavi bez tragičnih dueta'
Madame Butterfly: 'Frula, Ljubav i Tri Čina' - kako sam postala operna diva u tri čina
Nakon intenzivne vizualizacije Čarobne frule i dopisivanja s nekoliko likova putem on-line dejtanja, shvatila sam da svijet frula nije samo melodija – to je prava opera u tri čina. Dozvolite mi da vam ispričam priču o ljubavi, strasti i nevjerojatnim obratima.
POGLEDAJTE VIDEO: Koje seksi poze najviše volimo
Pokretanje videa...
Čin I: “Hrvanje na grčko-rimski način”
Prvi lik, neka ga nazovemo “Frula A,” bio je nevjerojatno uzbudljiv baš kao pomorski časnik, uspravan i čvrst. Nismo mogli prestati s hrvanjem na podu – baš kao da smo se pripremali za olimpijske igre. Frula A je bio majstor u prianjanju, a podna podloga mu je savršeno odgovarala. No, nažalost, njegova djevojka je prekinula našu operu prije nego što smo stigli do velikog finala..
Čin II: “Razgovori o ljepotama života”
Drugi lik, “Frula B,” prekinuo je s djevojkom, a mi smo proveli sate i sate razgovarajući o umjetnosti, politici i ljepotama filmske umjetnosti. Naša intimna ispovijed trajala je dugo, a mi smo dekonstruirali prisutnost i osjećali se kao pravi filozofi. Na kraju smo odlučili prespavati zajedno – kao da smo bili u nekoj Puccinijevoj operi.
Čin III: “Rekonstrukcija himena i šeici iz Saudijske Arabije”
U trećem činu, naša priča postaje još zanimljivija. Na Queer spektaklu u HNK, gdje su porezni obveznici masno platili operu, razmišljala sam o rekonstrukciji himena, stajala bi isto kao i opera, kako bih postala poželjna za šeike iz Saudijske Arabije. Ti muškarci s Bliskog istoka, uvijek su me intrigirali. Pascal Bruckner mi je svojedobno rekao da svi plešemo kako ja želim a da Europom hara bijela kuga te da što čekam? Ali ja sam se zapitala – možda bih trebala roditi petero europske djece sirijskog porijekla?
Završni Duet: “Čekanje Pinkertona”
I tako, u tri čina, našla sam se u operi vlastitog života. Godine 1904., američki pomorski časnik Pinkerton unajmio je kuću u Nagasakiju za sebe i svoju buduću suprugu “Butterfly.” Njezino pravo ime je Cio-Cio-San, a ona je 15-godišnja japanska djevojka. Pinkerton je planirao napustiti je čim pronađe pravu američku suprugu, ali Butterfly je čekala tri godine. Njezina sluškinja Suzuki pokušava je uvjeriti da se Pinkerton neće vratiti, ali Butterfly ne gubi nadu jer mu je rodila sina dok je on tražio adekvatnu suprugu tada je Japan imao elastičan pogled na brak.
Završni duet: Ljubav u troje (alternativni kraj)
U operi Madame Butterfly, iza kulisa se odvijala sasvim drugačija priča. Glavna junakinja, Madame Butterfly, nije bila samo zaljubljena u Pinkertona. Ne, ona je imala još dva muškarca u svom životu.
Prvo je bio Goro, njen vjerni frizer. Njegove ruke su oblikovale njene prekrasne frizure, a njegove priče su je smirivale prije svake izvedbe. “Madame,” govorio bi, “ljubav je kao dobro uvijena lokna – ponekad se odmota, ali nikada ne izgubi svoj sjaj.”
Drugi muškarac bio je Sharpless, ozbiljni impresario. Njegove riječi su bile kao note na partituri – precizne i duboke. “Madame Butterfly,” rekao bi, “ljubav je kao arija – ponekad nježna, ponekad strastvena, ali uvijek nešto posebno.”
Madame Butterfly je balansirala između ova tri muškarca, pokušavajući održati harmoniju. No, jednog dana su Goro i Sharpless počeli razgovarati o njoj. “Ona je kao arija koja se izvodi u tajnosti,” rekao je Goro. “Izgubila je svoj sjaj.”
Sharpless je kimnuo. “Možda je Madame Butterfly zapravo priča o nama dvojici,” rekao je. “O muškarcima koji su se zavoljeli preko nje.”
I tako je zavjesa pala na ovu neobičnu operu. Madame Butterfly je nestala sa scene, a Goro i Sharpless su ostali da razgovaraju o ljubavi, glazbi i tajnama.
I tako, dragi čitatelji, neka vaša životna opera bude puna strasti, nevjerojatnih obrata i ljubavi. Jer, kao što kaže Puccini, “Nema ljubavi bez tragičnih dueta.”