Da ima LS3 ispod haube, to je i dalje twingo. Za toliko novaca ako vec volis francuze, kupis si koju godinu star Megane F1, jos ti ostane love i vozis se 800 puta bolje. Opce poznato je da zadnji clio sport i taj twingo nisu nikak sklepani. Nakon 30 000 pocne cviliti plastika unutra. A isto tako ni jedan clio ne pokazuje na valjcima snagu koja je u prometnoj vec 15ak ks manju. Clio ph2 novog razbije u svim podrucjima.
Cp
CptNemo
31.8.2012.
Odustani
Klasičan žabarski trik :mjere snagu motora na stolu i prodaju krš naivcima.
u1
user_190565
31.8.2012.
Odustani
Yeap, snaga s radilice.
Ml
MladenIvičin
01.9.2012.
Odustani
Svaki auto na tržištu kao deklariranu snagu ima snagu na radilici. Snaga na kotačima je kudikamo manja...a koliko je manja ovisi o mjenjaču, otporima, pogonu it
d. Ali istina je da Renault za Clio 197 deklarira 197 konja na radilici a on postiže na mjerenjima od 180 do 185 (preračunato...) i to nije u redu. Stari modeli 172/182 su postizali uglavnom deklarirane vrijednosti...oko 130-135 ks na kotačima što bi preračunato po koeficijentu bilo preko 170 odnosno 180 konja. Dakle...kad pročitate u katalogu za M5 da ima 507 konja...onda je to snaga na motoru, nikako na kotačima. Nijedan serijski proizvođač komercijalnih automobila ne deklarira snagu motora na kotačima...pa ni Renault...samo eto, ovaj put su još dodatno bili preoptimistični.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .