Nastava od kuće mnogim je mališanima promijenila životne navike, a neki od njih umjesto druženja sa svojim vršnjacima i prijateljima nešto su se više družili sa svojim kućnim ljubimcima
Ljubimci smanjuju stres kod djece, potiču ih da budu aktivna
Tvrtka Mars Petcare nedavno je provela istraživanje o tome kako je kućni ljubimac utjecao na učenike koji su zbog pandemije morali slušati nastavu na daljinu.
POGLEDAJTE VIDEO: Nježni div George ima prijatelje među drugim vrstama
Pokretanje videa...
Više od 2.000 roditelja diljem SAD-a i Velike Britanije koji imaju djecu u dobi od pet do 17 godina i najmanje jednog psa ili mačku, odgovarali su online na postavljena pitanja i procjenjivali koliko su se njihova djeca bavila ljubimcima tijekom pandemije.
Istraživanje je pokazalo kako većina roditelja smatra da su ljubimci bili idealni prijatelji njihovoj djeci osobito tijekom stresnih razdoblja. Od 2.000 ispitanih roditelja, njih 83 posto tvrdi da je ljubimac kod njihove djece smanjio tjeskobu, osobito tijekom virtualne nastave. Oko 85 posto roditelja smatra da su pas ili mačka u kući općenito djeci olakšali virtualno učenje, piše Yahoo.
Roditelji su također hvalili su svoje ljubimce rekavši da su djeci pomogli izgraditi samopouzdanje, omogućili mališanima da zadrže dnevnu rutinu i ponudili su brojne mogućnosti za pojačanu fizičku aktivnost. Općenito, zahvaljujući ljubimcima opće raspoloženje u kućanstvu tijekom pandemije se uspjelo zadržati na visokoj razini.
Istraživanje je također otkrilo da roditelji vjeruju kao i ljubimci imaju koristi od više druženja sa članovima obitelji, pa tako njih 87 posto navodi kako je dodatno vrijeme druženja sa djecom za ljubimce bilo ugodno iskustvo, a njih 77 posto smatra da je dodatno vrijeme u igri omogućili ljubimcima da budu smireniji.
Autori istraživanja također navode kako je većina roditelja izrazila želju da se u razredima provode programi sa ljubimcima kad se djeca vrate u učionice, a 74 posto roditelja izjavilo je kako žele da škole ulože novac u programe interakcije sa ljubimcima.