Šta pokušavate napraviti od prodavača koji rade za mizeriju i nedeljom i blagdanima...platite ljude pošteno pa ćete dobiti i povećanu ljubaznost...da li vam je možda prošlo po glavi da je zadovoljan kupac najbolji prodavač...tko štiti te iste prodavače od nasilnih i bahatih kupaca...mogli bi nekada pisati i o zloostavljanju kupaca prema prodavaču na svom radnom mjestu...da li je vrijeđanje isto zloostavljanje te iste osobe.Vječno potičete mržnju prema trgovcima, sram Vas bilo...
BMP
11.5.2018.
Odustani
Sponzorirani clanak koji je pisan od nekoga tko nikada nije radio u trgovačkoj branši (a najmanje se ta navedena pravila postuju u bankarstvu). Ovako: 1. Dugoro
cno gledano kupac je u pravu samo kad je u pravu inace si ti uvijek u gubitku. 2. Trgovac mora znati osnovne informacije o proizvodu te tzv. highlightse proizvoda. I doktori koriste salabahtere za detaljne informacije. 3. Pozdraviti kupca na ulazu te mu dati dovoljno vremena da se snadje u prostoru je krucijalno. Nitko ne voli kad udje u prostor trgovine a trgovac mu je odmah na ramenu, pogotovo ako nije sam te bi zelio malo i prokomentirati neke proizvode. 4. Uvijek zadrzati ljubaznost (iako je to nekad jako tesko) jer i najbezobraznijeg kupca mozes otresti sa sebe ako ne trzas na provokacije.
Ovo u clanku je vecinom hrpa napisanog gnoja... Pa mozes mislit kak je u banci kupac/klijent uvijek u pravu hahahah
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .