Podrška Ukrajini. Nevjerovatno je bitno da ovo prođe mirno jer ovo će biti škola za sve bivše sovjetske zemljice u okruženju. Ako dozvole Putinu da otme dio države Ukrajini koja je velika zemlja, kako će tek proći ovi mali..
slap in the face
07.3.2014.
Odustani
zasto nisi tako pisao kad je kosovo se odcijepilo od srbije pa ce stvartai sada veliku albaniju
Dk
Deaktivirani korisnik
07.3.2014.
Odustani
slap in the face iz jednostavnog razloga. Jer mi niste dragi kao narod. Nisu ni albanci, ali mi je iskreno tak svejedno kaj će biti sa vama...
n1
nemanja_1
07.3.2014.
Odustani
a kako mislis da ce spreciti rusiju? rusija ima 8 miliona razloga vise da intervenise u ukrajini nego sto je amerika imala u srbiji,libiji,iraku,afganistanu i m
nogim drugim suverenim drzavama gde su upadali sa vojskom i okupirali kad su hteli i koga su hteli. pazi neko je oruzanim putem i demostracijama skinuo legalno izabranu vlast i u vladu ugurao nacionaliste i desnicare, prva 2 zakona koja su doneli su bila da se ukine ruski jezik( iakom je vecini ukraijinaca to jedini jezik koji govore) i da se zabrani dvojno drzavljanstvo, ovo je sve usmereno cisto protiv ruskog naroda i cela nova vlada i njihovi mentori je vodjena iskljucivo mrznjom prema rusima i strahom od ruskog daljeg jacanja. ruska vlada bi izgubila sav kredibilitet medju svojim narodom da je sve ovo nemo posmatrala i da nije pokusala da zastiti svoje interese u ukraijini ili ne daj boze da dozvoli natou da dovuce rakete u ukrajinu na samo 250 km od moskve. jednostavno rusi su primorani da nesto urade i da ostanu pri svom, ma koliko to kostalo jer neke stvari nisu na prodaju. na kraju taj ruski ekonomski pad ce biti i onako samo privremen, jer rusija poseduje nekih 70% svetskog prirodnog bogatstva i kombinovano sa kineskim i indijskim ljudskim resursima jednostavno mora na kraju da pobedi, uzimajuci u obzir i kolicinu duga u kojem su trenutno amerika i britanija.
Prikaži još ↓
In
Inzaghi
07.3.2014.
Odustani
e jesi pametan...razorite nam zemlju,pokoljete tisuće ljudi i onda bi da navijamo za vas..koliki tenKre moraš bit da ovo izjaviš?
n1
nemanja_1
07.3.2014.
Odustani
@inzaghi, naravno da ne trebate navijati za nas, ali ako se drzite legitimiteta i zeliti biti principijelni onda bar se ne trebate ekponorati u toj podrsci koso
vu, a znate da ste istu situaciju i vi imali nesto pre toga. ali na stranu odnos sa srbima , ruse bi trebali podrzati iz 2 razloga, prvi je sto je situacija oko krima ista kao i sa hrvatskom koja je htela nezavis nost od jugoslavije i bila, isto kao i krim republika u sastavu vece drzave. drugo, zbog cinjenice da su rusi iako su vise naklonjeni srbima, ipak podrzali hrvatsku nezavisnost na kraju, uticali na jna i milosevica da zavrsi sa ratom u hrvatskoj, bili u svim kon takt grupama ,koje su isle na ruku hrvatskoj, podrzali " badinterovu komisiju"i na kraju vam prodavali oruzje i mimo sankcija un na uvoz.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
07.3.2014.
Odustani
@nemanja nisi u pravu. Hrvatska je bila Federativna Republika koja je po Ustavu SFRJ imala pravo na odcjepljenje ako je htjela izaći iz federacije. Druga je stv
ar što je Milošević onda pokrenuo priču "svi srbi u jednoj državi"pa "srbi u HRV su ugroženi" i kao onda od straha da se ne ponovi Jasenovac okupirali trećinu zemlje a ostatak granatirali i raketirali. Još bi vas i podržao šta se Kosova tiče da se od 91-95 nije dogodilo što se dogodilo. Što se tiče Krima druga stvar da on želi samostalnost i otvara se pitanje referenduma. Nego ga Rusija sa onim ukrajinskim izdajnikom želi pripojiti Rusiji.
Prikaži još ↓
n1
nemanja_1
07.3.2014.
Odustani
Dacu ti jedan pasus iz ustava sfrj iz 1974 " granica sfrj se ne moze mjenjati bez suglasnosti svih republika u sastavu sfrj", takodje i jedan pasus iz ustava sr
hrvatske " republika moze doneti odluku o razdruzivanju i izlasku iz drzavne zajednice, ukoliko se svi ustavotvorni narodi sloze", pa onda " sr hrvatska je zemlja hrvatskog i srpskog naroda, kao i ostalih narodnosti koji tu zive"(, narodnost je komunisticki izraz za manjinu. Sad ti protumaci pravo hrvatske na nezavisnost i koji su bili uslovi za to, a zapitaj se da li su bili svi ispunjeni te 1991? Ovo sad naveo iz hrvatskih izvora, da ne bude zabune.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
07.3.2014.
Odustani
@nemanja ajmo sad probat pričati ful otvoreno ili iskreno? Da li je JNA zaista probala spasiti SFRJ ili je krenula u osvajački rat stvaranja Velike Srbije? Da l
i je JNA kao vojska probala uspostaviti kontrolu ili je sa paravojnim jedinicama pljačkala uništavala i protjerivala HR stanovništvo? Zašto je na kraju krajeva HR napustila SFRJ zajedno sa Slovenijom? Da li je činjenica ta da su na svim jakim vojnim pozicijama bili srbi? Da li je činjenica ta da se sva lova slijevala u BG? Pa HR je u to vrijeme brutalno privređivala turizmom, a šta se u HR gradilo ? NIšta. Pa ZG, ST i RI su više izgrađeni u 25 godina samostalnosti nego u 45 godina Juge. A da ne pričam o autocestama i svemu ostalome.. Na kraju krajeva, da nas je Srbija (ili ako hoćeš JNA) mirno pustila mogli smo biti danas i jedna i druga jake zemlje. Umjesto razrušenih, opljačkanih pustoši koje ne privređuju ništa...
Prikaži još ↓
n1
nemanja_1
07.3.2014.
Odustani
kao bivsi oficir jna i ucesnik tih dogadjaja moram priznati da se slazem sa vecinom navoda u tvom komentaru. ima doduse i druga strana price. istina je da je su
u sfrj slovenija i hrvatska bile bogatije i razvijenije od srbije i bosne, da ne spominjem makedoniju i crnu goru, cinjenica je da je tito u srbiji unistio poljoprivredu i stocarstvo na kojima je pocivala privreda srbije kroz istoriju i umesto njih otvorio tesku industriju sa kojom se znalo da ne mozemo biti konkurentni nigde u svetu, a sve dobre firme su otvorene i radile u sloveniji i hrvatskoj( tomos,elan,sava,gorenje,koncar,borovo,podravka itd. tacno je da je hrvatska vise davala nego dobijala nazad zbog turizma, ali je isto tako cinjenica da su 80% gostiju cinili bas domaci turisti, pazi i meni i mojim roditeljima je odbijano od plata da se grade odmaralista i hoteli po hrvatskoj od kojih posle mi nismo imali nista. sto se tice samog raspada i rata, ja se slazem da smo mi zapoceli rat i da nije trebalo ici u hrvatsku paliti i rusiti, nego je trebalo preuzeti punu vojnu kontrolu od triglava do djevdjelije i onda dati politicarima vremena da se dogovore o sukseciji i rasapdu i mogucem menjanju granice. potpuno je glupo da srbi, koji su mora se priznati najzasluzniji za stvaranje jugoslavije u 2 rata ipak ostanu najkracih rukava i da ih 2 miliona ostane van matice, sfrj je to regulisala sa tim sto su srbi bili narod zasticen ustavom u 3 republike, ali su im hrvati a kasnije i muslimani oduzeli to pravo u slucaju odlucivanja o buducnosti drzave..
Prikaži još ↓
n1
nemanja_1
07.3.2014.
Odustani
sad sto se tice rata, jna je krenula u pocetku da cuva sfrj, ali su kasnije stvari izmakle kontroli, slazem se da je trebalo razoruzati kako hrvatske tako i srp
ske paravojne snage i da se lokalnim srbima nije smelo dati oruzje, ali pazi kad neko puca na tebe i tezi otcepljenju, ne gledas ga kao one koji su uz tebe ili bar tako tvrde. pazi i milosevicu ali i tudjmanu nije odgovarala jugoslavija i zato je jna ispala smesna i izgubila svaku ulogu, ali su namere u pocetku bile ustavne i ispravne. verovatno je srpska vrhuska u pocetku imala namere da otcepe delove hrvatske i bosne ali je odmah posle ulaska i misljenja "badinterove komisije un" koja je jasno rekla da su avnojevske granice postale drzavne i da se nece menjati da se juga raspala, i to po republickim granicama svakom iole pametnom bilo jasno da od menjanja granica nema nista jer svet to nece dozvoliti. kasnije se i jna povukla ali je srbija nastavila da daje podrsku srbima u hrvatskoj, koji izgleda nisu shvatili da su mogli dobiti samo autonomiju ali ne i nezavisnost, posle odbijanja martica da potpise plan z4 sto je bilo najvise sto su srbi u hrvatskoj mogli dobiti, milosevic ih u dogovoru sa tudjmanom pusta niz vodu za ljubav republike srpske.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .