Ljubiteljica automobila Alex Hirshi zabavlja publiku na društvenim mrežama skupim automobilama kao što su Ferrari, Aston Martin i Pagani. Njezine pustolovine prati 14,3 milijuna ljudi
Zovu je 'carfluencerica', a skupi auti su joj strast: Za objavu može dobiti i do 50 tisuća kuna
Ljubiteljica automobila Alex Hirshi bila je radijska voditeljica koja je otvorila profil o luksuznim automobilima na društvenim mrežama 'Supercar Blondie' kao zabavan hobi.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Australska plavuša odlučila je napustiti svoj dom u Queenslandu i preseliti se u Dubai 2008. godine gdje je u radijskoj emisiji razgovarala o automobilima.
Alex je napustila svoj prijašnji posao u kojem je radila kao novinarka kako bi postala jedna od najuspješnijih 'carfluencera' na svijetu.
Na TikToku ju prati preko 14,3 milijuna ljudi, a za svaku objavu može dobiti i više od 52.300 kuna.
Web stranica za iznajmljivanje automobila Leasing Options procijenila je da njoj unosna partnerstva s brandom donose oko 19 milijuna godišnje.
Supercar Blondie prenosi sjajne snimke i fotografije s nizom najpoželjnijih (i najskupljih) automobila na tržištu. Objavila je mnoge slike s Ferrarijem, Astonom Martinom i Paganisom.
Njezin najpopularniji video na TikTok-u prikazuje vožnju u automobilu Rolls Royce 103X, zanosnom samovozećem vozilu koje nema ni upravljač.
Nastupila je i na BBC-jevom Top Gearu, a slikala se s nekim od najvećih svjetskih zvijezda, s Vin Dieselom iz Brzih i žestokih i Aaronom Paulom iz filma Breaking Bad.
U intervjuu za Sun Motors 2019. godine, Alex je otkrila što je potrebno da biste postali jedno od najvećih imena u svijetu automobilske zabave.
Svoju karijeru započela je kao novinarka u rodnom Brisbaneu u Australiji, a kada je napunila 30 započela je karijeru na društvenim mrežama.
Kada se zaposlila u Dubaiju na radiju, vodila je emisiju o automobilima. Nakon toga ju je karijera sve više vukla u tom smjeru, a ona ih je sve više recenzirala.
A kako su se njezini pratitelji povećavali, tako se povećavala i cijena na vozilima koja je vozila.
- U to vrijeme sam počela recenzirati automobile koje sam vozila po prvi put. Bentley mi je dao još nekoliko automobila, napravila sam još nekoliko videozapisa. Tada sam od toga pokušala napraviti nešto više, pa sam isprobala suradnju s Ferrarijem, McLarenom i slično. Od tud je sve krenulo. U to vrijeme nitko nije radio ono što ja radim. Puno je stručnjaka za automobile razgovaralo o automobilima, ali malo je ljudi koji su automobile učinili zabavnim. Stoga sam željela da moji videozapisi budu drugačiji i zabavni i da ljudima pokažem nekoliko cool stvari koje bi svima bile zanimljive - rekla je Alex za Sun Motors.
S lako probavljivim sadržajem, Alex je, zajedno sa suprugom i videografom Nikom, uspjela privući publiku različitih dobnih skupina i nacionalnosti, a njen sadržaj vole i muškarci i žene.
- Opću populaciju ne zanimaju karakteristike automobila. Trudimo se imati što manje dijaloga u video zapisima. Želim da što veći broj ljudi bude zainteresiran za moj sadržaj, a za to koristim humor. Ono što će ljudi vidjeti na mojoj platformi su automobili iz drugačije perspektive - objasnila je Alex.