Obavijesti

Lifestyle

Komentari 1

Znate li zašto je logo marke na lijevoj, a nikad na desnoj strani

Znate li zašto je logo marke na lijevoj, a nikad na desnoj strani

Ništa nije slučajnost u marketingu, pa tako ni postavljanje logotipa te postoji psihološki, ali i kulturološki razlog za to, a tradicija seže puno prije današnjih marki - još od doba vojnih odora, nošenja broševa...

Mali ili veliki - logo modne marke, odnosno brenda, nešto je što odjeću čini prepoznatljivom, a u moderno je doba postao i svojevrsni statusni simbol. No, ono što je zanimljivo - on se baš uvijek nalazi na lijevoj strani odjeće, a izuzetak su velike oznake preko cijelog odjevnog komada. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

Outfit trik VIDEO

I to nije slučajno, tvrde marketinški stručnjaci za Brightside, koji su analizirali zašto oznaka na lijevoj strani onog tko nosi odjeću (na desnoj onog tko mu se nalazi preko puta) u psihološkom smislu ima veći utjecaj nego ona na lijevoj.

Najuočljiviji na tom mjestu

Psihologija s oznakama brenda je poput psihologije prvih dojmova. 

Stoga ne čudi da su logo postavili tamo gdje najviše ljudi gleda - studije pokazuju da kad se rukujemo s nekim također prvo gledamo u njegovu lijevu stranu odjeće gdje se nalazi logo, jer nam desna ruka zakriva taj dio prsa dok je pružamo.

I povijesno su se postavljali s lijeve strane

Dok u ne tako davnoj prošlosti nisu postojale oznake marki, postojali su vojni ordeni, značke, broševi i slične stvari, koje se povijesno gledano nose na lijevoj strani. Nekoć je to imalo veze i sa stranom na kojoj se nalazi srce.

24sata

Napravljeni su tako da se mogu čitati

Kada pogledate većinu web stranica, njihovi se logotipi uvijek postavljaju s lijeve strane, a glavni razlog je taj što ljudi u zapadnom svijetu čitaju i pišu s lijeva na desno - osim arapskog, hebrejskog i farsija, gdje se pisana riječ čita s desna na lijevo.

Tako su nam pamtljiviji

Logotipi su ključne komponente marke, a dio su onoga što marku čini pamtljivom. Prema studiji Nielsen Norman Group, zaključeno je da se korisnici više sjećaju marki kada se logotipi stavljaju na lijevoj nego na desnoj strani. Tako, da neka marka odluči postaviti svoj logo s desne strane, sasvim je sigurno da ne bi bili toliko uočljivi i prepoznatljivi.

Osim toga, većina ljudi su dešnjaci, a njima je kulturološki zgodnije vidjeti i nositi lijeve logotipe.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
Medicinska sestra otkrila: Evo za čime ljudi najviše žale kad završe na samrtnoj postelji
TRI NAJČEŠĆA ŽALJENJA

Medicinska sestra otkrila: Evo za čime ljudi najviše žale kad završe na samrtnoj postelji

Pacijenti u zadnjim trenucima često doživljavaju iznimnu jasnoću, koju vjerojatno ne bi postigli dok su bili potpuno zdravi. Tada najčešće izražavaju tri glavna žaljenja