Zahvaljujući nedavnom procvatu potrošnje, kineski udio na svjetskom tržištu luksuza sada je veći nego što je bio prije početka pandemije. Njihovo se tržište oporavlja bolje od očekivanog
Žele izuzetno skupe stvari: Luksuz se vratio na kinesko tržište te je traženiji nego prije
Prošle godine je tržište luksuza u Kini poraslo za čak 36 posto, prema novom izvješću kompanije Bain & Company. Naime, ova konzultantska tvrtka procjenjuje da su kineski potrošači prošle godine potrošili čak 471 milijun juana (oko 500 milijardi kuna) na osobne luksuzne predmete.
Najviše kupuju robu, obuću i nakit, a radi se o najluksuznijim brendovima svijeta.
POGLEDAJTE VIDEO: Nela Kliček radi upcycling vintage odjeće
Pokretanje videa...
Potrošnja kod njih raste iz godine u godinu - 2020. godine su trošili čak 50% više nego 2019. godine. Bez obzira na pandemiju.
Najveći razlog povećanja potrošnje može se pripisati ograničenjima putovanja koja su donesena zbog korone, zbog kojeg potrošači troše novac u zemlji, a ne u inozemstvu.
Ostali faktori koji su pridonijeli rastu uključuju povećanje internetske kupovine od 56 posto, kao i uspostavu off-shore, bescarinske zone u Hainanu, otočkoj pokrajini na jugu Kine.
Zbog povećanja potrošnje, kineski udio na globalnom tržištu luksuza sada iznosi 21 posto, a Bain & Company očekuje da će se taj broj nastaviti povećavati, piše Rob Report.