Nakon početnog pada u prvim danima pandemije, najveća imena u luksuznoj industriji šampanjca izvještavaju o nevjerojatnoj prodaji dok potrošači nadoknađuju vrijeme provedeno u izolacijama
Zbog velike potražnje Moët Hennessyju nestaje šampanjca
Izvršni direktor Philippe Schaus rekao je u intervjuu u Singapuru da nekim vrhunskim šampanjcima ponestaje zaliha te da je trenutno razdoblje interno nazvano 'Urlajućih 20-ih'.
POGLEDAJTE VIDEO: Kokteli
Pokretanje videa...
Ali, dodao je da su dobre vijesti da će se sa nadolazećom godinom obnoviti i zalihe.
Nakon početnog pada u prvim danima pandemije, najveća imena u luksuznoj industriji šampanjca izvještavaju o nevjerojatnoj prodaji dok potrošači nadokanađuju vrijeme provedeno u izolacijama.
LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton uspio je nadmašiti procjene analitičara u četiri od svojih pet glavnih odjela u svojoj najnovijoj zaradi; Prihodi Hermes Internationala porasli su za 24 posto, isključujući valutne promjene, unatoč povećanju cijena velikog broja proizvoda.
Dok dosad imućni potrošači signaliziraju da su i dalje voljni kupovati skupu robu, rastu globalni gospodarski problemi.
Inflacija je ključni element neizvjesnosti, rekao je Schaus na događaju koji je organizirala Bloomberg Media Group piše Business Times.
Porast troškova sirovina može značiti da će tvrtka povećati cijene nekih proizvoda za visoke jednoznamenkaste ili niske dvoznamenkaste iznose, dodao je.