Sjedala za putnike su dizajnirana da drže jedan pojas koji će spriječiti udaranje u sjedalo putnika ispred. Dodavanje remena koji ide na ramena znači da bi sjedala morala biti teža da bi ga držala
Zašto piloti i stjuardese nemaju isti pojas kao i ostali putnici?
Jeste li se ikada zapitali zašto putnici u zrakoplovima dobivaju samo sigurnosne pojaseve oko struka, dok piloti i stjuardese dobivaju višestruke pojaseve?
POGLEDAJTE VIDEO: Kako izgleda let u najskupljoj klasi aviona?
Pokretanje videa...
Piloti imaju sigurnosne pojaseve u pet točaka, a stjuardese imaju pojaseve u četiri točke, dok putnici imaju samo jedan jednostavan remen. Iako, sigurnost putnika je daleko od naknadne pomisli.
Prema Aerosavvy.com, pojasevi oko struka dizajnirani su da rade u skladu s položajem sjedala ispred putnika. Naime, nasloni na stolicama su tu da pomognu apsorbirati udar i spriječiti tijelo da dostigne opasne brzine – ako se avion iznenada zaustavi.
Zbog toga je položaj remena važan jer on pomaže smanjiti vjerojatnost da ćete udariti u naslon stolice ispred sebe dovoljnom snagom da se ozlijedite.
U međuvremenu, osoblje aviona ima sigurnosne pojaseve koji štite njihov torzo i omogućuju im da mogu brzo izaći sa svojih sjedala kako bi pomogli putnicima.
Pilotski pojasevi su pak pričvršćeni u pet točaka i imaju dodatnu 'podmorničku' traku koja prolazi između njihovih nogu, a koja je dizajnirana kako bi spriječila silu iznenadnog slijetanja da im tijelo ne izbaci ispod upravljačke ploče.
Zašto svi nemaju iste sigurnosne pojaseve?
Putnicima je mnogo lakše nepravilno pričvrstiti jedan pojas, bilo slučajno ili namjerno, u pokušaju da se udobno smjeste. Uz to, čak i dodavanje remena koji ide na ramena znači da bi sjedala morala biti teža da bi ga držala.
Dakle, umjesto da se smanji broj ljudi po letu – čime se onda povećavaju i cijene karata – sjedala su dizajnirana da drže jedan pojas koji će spriječiti udaranje u sjedalo ispred putnika, piše Metro.