Britanska Agencija za oglašavanje reklamu je zabranila nakon pritužbi iz L'Oreala da Dior pretjeruje s efektom svog proizvoda s čime se kupci lako mogu obmanuti
Zabranili Diorovu reklamu za maskaru jer obmanjuje kupce
Najnoviju Diorovu reklamu za maskaru "New Look" zabranila je britanska Agencija za oglašavanje. Agencija je odlučila da se reklama s Natalie Portman u naslovnoj ulozi ne smije prikazivati u istom obliku zato što kupce navodi na pogrešne zaključke da maskara može produžiti trepavice, učiniti ih gušćima, razdvojiti ih i dati im volumen.
Britanska podružnica francuskog kozmetičkog diva L'Oreal, inače Diorovog suparnika, tvrdi da su fotografije pretjerane i da izazivaju zabludu, no iz Diora kažu kako nisu primili primjedbe potrošača. Priznaju da su prirodne trepavice Natalie Portman digitalno retuširali i popunili kako bi izgledale stilizirano i uredno, piše Vogue.
Također, Dior tvrdi da su fotografije za reklamu prvotno bile namijenjene reklami za ruž, a tek su naknadno odlučili iste iskoristiti za maskaru. Napominju kako Natalie ne nosi umjetne trepavice te da sitne preinake ne premašuju očekivanja kupaca.