Muškarcima treba 49 minuta za biranje i glačanje odjeće, osim toga promijene i nekoliko odjevnih kombinacija prije nego što krenu u izlazak
Za večernji izlazak on se sprema sat i 44 minute
Zabluda je da samo žene očajavaju nad odabirom odjeće za izlazak - najnovije britansko istraživanje pokazuje da se i muškarci premišljaju te da u prosjeku promijene dvije odjevne kombinacije prije no što krenu u noćni život. Sat i 44 minute prosječno im je “prolazno vrijeme”, što je samo 19 minuta manje nego što treba ženama da zatvore vrata kupaonice i krenu van. Čak 49 minuta otpada na odabir odjeće, glačanje i odijevanje, a ostatak potroše na tuširanje i sređivanje kose. Glasnogovornik za LAB series, mušku kozmetiku, kaže da se u posljednjih deset godina dogodila prekretnica te da muškarci mnogo više kupuju proizvode za njegu, zanimaju se za preparate koji najbolje odgovaraju njihovu tipu kože i više se brinu za ljepotu i zdravlje. Gotovo 44 posto redovito rabi hidratizirajuću kremu jer im nije svejedno kako izgledaju. Stručnjaci smatraju da je promjena u muškom načinu razmišljanja pozitivna jer brigom o sebi jačaju samopouzdanje i tako “bildaju” ego. U njihovu se svijest uvukla spoznaja da je za suočavanje s natjecateljskim duhom modernog društva potrebno obratiti pozornost na sitnice, pa su samosvjesni muškarci pohrlili na manikuru, u kozmetičke i frizerske salone. Istraživanje pokazuje da ih najviše zanimaju savjeti o pranju i stiliziranju kose, njega lica i uklanjanje neželjenih dlačica na tijelu depilacijom. Veliko je zanimanje za izbjeljivanje zuba jer koliko god održavali higijenu zubnom pastom i koncem za čišćenje, mrlje od kave, čaja i cigareta ostavljaju tragove koji se ne mogu skinuti ribanjem četkicom.
Paste s granulama za izbjeljivanje mogu oštetiti zubnu caklinu pa ih ne treba rabiti dulje od dva-tri tjedna, a vodica za usta pomoći će da dah bude osvježavajući. Muška koža zahtijeva posebnu njegu, pa im se ne preporučuje “krasti” kremice od mame, sestre ili djevojke. Mnogo je deblja, pa su i kreme drugačijeg sastava.
>>Ispitanici ankete složili su se da dodatnih dvadeset minuta u kupaonici poboljšavaju njihove šanse kod žena.
Razlog tome je i psihološki jer se muškarci osjećaju samouvjerenje i privlačnije.
>>Osim preparata za brijanje, parfema i dezodoransa, francuske kuće Axe, Clarins i Vichy, njemačke Willkinson, Hugo Boss i Nivea proizvode i gelove za čišćenje lica te posebne kreme i emulzije za njegu.