Britanska modna kuća Burberry objavila je da se nakon pada prodaje u Kini sve pomalo vraća na staro te da su ovih dana otvorili većinu svojih dućana smještenih u njihovim većim gradovima
Vrijeme za shopping: Burberry opet otvora svoje dućane u Kini
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Zanimljiv životni put slavne traper jakne
Kinezi se polako vraćaju svom omiljenom hobiju, shoppingu u luksuznim dućanima, a među prvima dobru vijest donosi Burberry, slavni britanski brend kojemu je nedavno prodaja pala za do čak 80%, kao i većini sličnih brendova, objavio je Barrons.com.
Kriza s korona virusom na kineskom tržištu luksuza polako završava, no raste u Europi, gdje je većina modnih kuća zatvorila svoja vrata.
- Sada je zatvoreno 40% naših prodajnih mjesta diljem svijeta, u Europi, Srednjem Istoku, Indiji, Africi i Americi - objavio je Burberry.
Istovremeno, situacija u Kini se poboljšava, stoga se vodeći luksuzni brendovi nadaju kako će se sličan scenarij odvijati i u ostatku svijeta, te da kriza neće trajati dugo vremena.
Koliko god trajala, ova kriza zasigurno će ostaviti dugotrajan utjecaj na tržište mode i skupocjenih brendova, što bi moglo promijeniti sliku svjetske modne scene i testirati koji od njih može preživjeti teške financijske izazove.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Zanimljiv životni put slavne traper jakne
POGLEDAJTE VIDEO s Ivanom Đikićem: #ZAJEDNO24SATA
Pokretanje videa...