Modna niša koja predstavlja kreacije koje nisu nove, već ih ljudi pretprodaju, posljednjih je godina narasla te je danas relevantna kao i ona nove odjeće. Najtraženiji su modni dodaci poput tenisica i torbica
Vintage scena: Najprodavanije second hand stvari nose potpis Nike, Rolex i Bottega Veneta
Tržište preprodaje luksuznih proizvoda donosi velike zarade kompanijama koje se bave 'otkrivanjem' dobrih vintage kreacija.
Jedna od vodećih na svijetu, The RealReal koja ima 24 milijuna korisnika te 22 milijuna prodanih artikala, objavila je izvješće za prošlu godinu - najtraženiji su brendovi Nike, Rolex, Bottega Veneta, Chrome Hearts i Hermès.
POGLEDAJTE VIDEO: Nela Kliček radi upcycling vintage odjeće
Pokretanje videa...
Nike je tražilo čak 32% korisnika, dok je vintage Rolexu prošle godine potražnja narasla za 16%.
Slavna modna kompanija Bottega Veneta zauzela je treće mjesto, tražene su hit torbice brenda koji je zaslužan za većinu statement torbica posljednjih godina.
- Retro kreacijama raste potražnja, preprodaja je postala mainstream, a luksuzni sektor ima jednu razliku koja ga izdvaja: svaka demografska skupina aktivno sudjeluje u preprodaji luksuza - izjavio je Rati Sahi Levesque, predsjednik The RealReala, piše Robb Report.