Ovih dana popularnost nekim drugačijim načinima kupovanja, kao što je pop-up dućan u vlastitom domu, a ponuda su manji, kvalitetniji brendovi koji inače nisu posvuda dostupni
Umjesto u shopping centru - dućan u dnevnom boravku
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Grupni online shopping: Novi trend u doba svjetske izolacije
Online kupovanje odličan je način kako nabaviti sve što nam treba, no druženje plus shopping ipak je nešto posebno, stoga je Amerikanka Sarah Easley spojila ugodno s korisnim. Naime, njezin brend Maison Marché nudi rad raznih dizajnera, a mjesto kupovanja je - nečiji dnevni boravak, a domaćin pritom pozove svoje društvo.
Inovativna poslovna žena ovaj biznis radi već dvije godine, a sada se on postavlja kao jedan od novih modela kako bi stvari mogle funkcionirati.
- Nudimo rad raznih dizajnera, u poznatom okruženju vašeg dnevnog boravka, a sada mi se ujedno javljaju dizajneri koji nisu, radi zatvorenih dućana, imali gdje prodati robu - izjavila je Easley za Vogue.
Počela je na Instagramu, objavljivanjem raznih dizajnera, a kupci su se krenuli javljati. Ubrzo je prodavala oko 25 odjevnih predmeta tjedno, kao njihov manager, a tu su i gostovanja po stanovima i kućama, kao putujući butik.
- Drago mi je da na ovaj način mogu podržati male dizajnere i modne studije, a klijenti su jako sretni jer imaju nešto posebno - ističe poduzetnica koja snažno podržava podršku malih dizajnerskih, obrtničkih i održivih dizajnera.
Easley također ima tim stilista koji ostaju u kontaktu s klijentima i olakšavaju prodaju kada je to potrebno. Ta je osobna povezanost bez sumnje važan dio uspjeha njezinog poslovanja.
Uskoro planira pokrenuti i evente izvan stanova, pošto se situacija promijenila, no u većini slučajeva i u ovim okolnostima moguće je napraviti manju zabavu, odnosno pop-up dućan za odabrani krug ljudi. Ovim putem ljudi dolaze do malih brendova, imaju odjeću koju ne nosi svaka druga osoba te kupuju u vlastitom stanu, baš kao i nekad kad su agenti obilazili kuće i prodavali beauty proizvode.
S druge strane, na ovaj način osoba može isprobati novu stvar u kombinaciji s odjećom i modnim dodacima koje već ima te odmah znati uklapa li se nešto u stil ili ne.
Ideju je Easley dobila nakon što je radila dugo kao trgovac te shvatila da sve manje ljudi ide u centre te da svi više manje kupuju online, no usamljeni su u tome, nedostaju im prijateljice. Stoga je došla do ove poslovne ideje koja je očito - uspješna.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Grupni online shopping: Novi trend u doba svjetske izolacije
POGLEDAJTE VIDEO Ćiro Blažević: #ZAJEDNO24SATA
Pokretanje videa...