Neke kompanije su uvele posebnu ponudu koja uključuje slijetanje tamo gdje ste i poletjeli. Na primjer, australijski Qantas Airlines prodaje izletničke prelete preko Antarktike
U nedostatku putnika i posla zbog korone, aviokompanije su postale vrlo kreativne
Pandemija korona virusa smanjila je prihode mnogim kompanijama pa tako i zrakoplovnim. U nedostatku putovanja i putnika, a i većih troškova zbog zaštitnih mjera, neke od njih dosjetile su se kako dodatno zaraditi.
Neki od njih odrekli su se naknade za promjenu karte i termina putovanja samo kako bi se ljudi lakše odlučili letjeti s njima. Drugi u nedostatku putnika prevoze terete, pakete i slične predmete. Zrakoplovna tvrtka Air Asia Group fokusirala se na isporuku voća i povrća.
Ima i onih koji su uveli posebnu ponudu koja uključuje slijetanje tamo gdje ste i poletjeli. Australijski Qantas Airlines prodaje izletničke prelete preko Antarktike.
Zrakoplovna kompanija iz Japana ponudila je 90-minutni let s havajskom tematikom - posada zrakoplova nosila je havajske košulje i posluživala posebna pića sukladna sa tom temom.
Sličnih letova zabilježeno je i na Tajvanu te i u Kini. Putnici kupuju avionsku kartu pa nekoliko sati lete oko vlastite zemlje prije povratka u istu zračnu luku sa koje su krenuli.
U srpnju je tajvanska zračna luka Taipei Songshan ponudila let koji nikada nije ni poletio. Prijavilo se preko 7000 ljudi, ali izabrano je samo 60 sretnika.
Svaki od njih prošao je prijavu, osiguranje i kontrolu putovnice prije nego što je sjeo u avion. Petnaest minuta kasnije, svi su izašli iz aviona i uživali u šopingu u zračnoj luci ili obroku u nekom od tamošnjih restorana. Ideja je bila toliko uspješna da su odlučili ponuditi više takvih lažnih letova.
Situaciji su se prilagodile i neke tvrtke koje su surađivale sa zračnim lukama. Nekoliko onih koje su pružale uslugu prehrane zrakoplovnim kompanijama, sada prodaju obroke direktno kupcima. Air Asia je čak otvorila restoran koji prodaje hranu za avione u jednom trgovačkom centru u Maleziji, prenosi newsforkids.net.