Na predstojećem Fashion Weeku u New Yorku predstavit će se i Nailah Limus, prva dizajnerica za isključivo muslimanske modele, koja drži i istu takvu agenciju
Trendi i odane tradiciji: Bliži li se nova era islamske mode?
Hanaa Ben Abdesslem, tuniška manekenka, prva je Muslimanka koja je postala zaštitno lice Lancomea. No ona je samo početak, sudeći prema nadolazećim događanjima. Interes za islamskom modom, čednom ali trendi, je sve veći, a čini se kako će se uskoro u modnom svijetu pričati samo o tome.
Na predstojećem New York Fashion Weeku sljedeći tjedan očekuje se revija dizajnerice Nailah Limus. Ona želi dokazati da modeli mogu biti glamurozni, stilizirani, ali i dalje vjerni svojoj religiji. Nailah je Muslimanka rođena u Americi, a svojim kreacijama želi sačuvati tradiciju ženskog odijevanja, samo na nešto moderniji način. Njezina odjeća je dovoljno široka i ne otkriva liniju tijela, a jedini dijelovi koji se vide su ruke, stopala i lice. Osnovala je agenciju Underwraps, isključivo za muslimanske manekenke. U njoj rade djevojke koje su odane svojim uvjerenjima, ali se žele probiti na modnu scenu.
- Shvaćamo stvari ozbiljno i profesionalno kao i ostale agencije. Tijekom Fashion Weeka slat ću ih na castinge kao i svi drugi - ispričala je Nailah za portal Fashionista. Pored izgleda, ističe, djevojke moraju imati jake karaktere kako bi se mogle nositi s pritiskom u ovoj industriji, ali i s uvriježenim stereotipovima.
Iako je studirala razvoj djece, Nailah je rad u butiku odveo u drugom smjeru. Počela je iz hobija dizajnirati i prodavati svoje proizvode, a nakon što je shvatila da za to postoji veliki interes, odlučila se posvetiti isključivo tome.
Sudeći prema usponu novog Lancomeovog lica, koja je lani debitirala na reviji Vivienne Westwood, modna industrija ima potrebu za inovacijama. Hanaa je od tada snimila editorijale za francuski Vogue, nosila revije za Givenchy, Ralph Lauren i Oscara de la Rentu.
No ovakav modeling prvenstveno mijenja sliku o modnoj industriji u njihovim matičnim zemljama. Manekenke ne pokazuju interes za mijenjanjem svojih tradicionalnih uvjerenja već za isticanjem istih, kao i različitosti ostatku svijeta. Tome u prilog govori i izjava Paula Rowlanda, direktor Fordovog odjela za žene, za New York Times: Moja idealna ostavština u Fordu znači otvoriti se prema ideji ljepote, ne samo one klasične, već globalne.