Angažirajte vodeće zvijezde prije nego što 'izgore', samo je jedan od savjeta velikana američke mode čije ime danas znači mnogo toga - vole ga poslovnjaci, ali i sportivo publika
Tommy Hilfiger: Možete imati super stvar, no ako to nije ono što ljudi žele, ostajete bez posla
Možete imati najpoznatije ime na svijetu, kao i nevjerojatan marketing i oglašavanje, ali ako nemate sjajan proizvod koji potrošači žele, ostat ćete bez posla, savjet je Tommy Hilfigera, dizajnera kojemu će uskoro u londonskom Royal Albert Hallu biti uručena nagrada za iznimna modna dostignuća. Nagradu su prije njega primili Prada, Armani i Lagerfeld.
Majstor za modno brendiranje i kreiranje imidža kojeg svi žele na sceni je još od sedamdesetih.
POGLEDAJTE VIDEO: Dizajnerica Lana Puljić radi traperice po mjeri
Pokretanje videa...
Već dekadama potpisuje prepoznatljive kreacije u čitavom svijetu, a osim klasike, poput sakoa i odijela, tražene su i njegove kolekcije sportskog štiha.
- Kreacija može izgledati sjajno, no ako ne pristaje dobro, nikada se neće prodati - još je jedan od savjeta koji potpisuje Hilfiger.
Dizajner je od samih početaka svjestan činjenice da brend mora imati prepoznatljive boje, njegova je kombinacija plave, crvene i bijele.
Hilfiger često surađuje sa zvijezdama te ističe da napor mora biti obostran, odnosno zvijezda se uistinu mora potruditi da bi dizajnirala stvari koje će nositi. To je, ističe autor, jedini način da ta kolekcija bude autentična, piše Vogue.