Kreativni direktor slavnog talijanskog brenda Tod's, poznatog po savršenim mokasinama, vraća kreacije tamo gdje nastaju – novi vizuali nastali su u njihovim pogonima
Tod's novi lookbook snimio u šivaoni, tamo gdje ona nastaje
Walter Chiapponi, šef dizajnerskog tima kuće Tod's, uvjeren je da je ovo vrijeme idealno za posvetu kvaliteti i izvrsnosti, ali i naglasak na mjestu gdje sve nastaje. Naime, njihova je resort kolekcija za 2021. snimljena u pogonima kompanije, u regiji Marche, u centralnoj Italiji.
Ogromne šivaone i police prepune konca idealna su kulisa za kreacije, rezultat rada njihovih iskusnih krojača, majstorica i majstora.
POGLEDAJTE VIDEO: Život Karla Lagerfelda
Pokretanje videa...
- Kroz razgovore s našim majstoricama i majstorima koji šivaju i stvaraju, shvatio sam koliko vole svoj posao, time kao da na novi način cijenim posao koji radim. Našli smo nova kreativna rješenja, pomakli granice u inovaciji, istraživanju te osmislili nove smjernice za budućnost – istaknuo je Chiapponi za Vogue.
Stilski, kolekcija se referira na sedamdesete, no linije su elegantnije, smirujuće, jer brend koji je star točno sto godina ima dugovječan imidž klasičara na svoj specifičan način.
Hit su im i torbice, poznate po slovu T, a sve skupa kao da je uronjeno u tonove prirode – od zelene do smeđe i tamno crvene, s dodatkom plavičastog neba kojeg predstavlja traper.