Sposobnost učenja na greškama genetski je predodređena brzinom razmišljanja i povezanošću između različitih regija mozga, no to se može unaprijediti vježbama
Tko ne uči iz svojih grešaka nije naivan - kriv je rad mozga
Neki ljudi nikad ne nauče iz svojih grešaka već ih uvijek iznova ponavljaju, a uzrok tomu nije u naivnosti već u činjenici da njihov mozak radi sporije, tvrde znanstvenici Sveučilišta London. Oni su analizirali zbog čega neki ljudi lakše uče iz svojih iskustva od drugih.
Snimanje moždanih valova volontera otkrilo je da oni koji za sebe tvrde da teško uče iz svojih iskustava i često ponavljaju uzorke negativnog ponašanja imaju manje aktivan mozak, ali i da na podražaje u prosjeku reagiraju sporije, piše Daily Mail.
Volonteri su ponavljali različite zadatke da bi se lakše procijenilo koliko su sposobni naučiti i primijeniti naučeno kroz iskustvo. Kod onih koji su najbrže učili magnetska rezonanca je pokazala veću povezanost između dijelova mozga zaduženih za promatranje kao i neke druge motoričke procese.
- Ljudi koji brzo uče oslanjanju se na sjećanje prošlih događaja i imaju izuzetno dobro pamćenje, koje tako još više vježbaju. Brzina reakcije mozga često je genetski uvjetovana, premda se može poboljšati raznim vježbama - objasnila je voditeljica studije, Caroline Di Bernardi Luft.
Dodala je da mali postotak ljudi brzo i efikasno uči na svojim pogreškama te da za proces učenja većina ljudi mora više puta pogriješiti da bi naučilo.