Ove se godine na Tinderu najviše od poznatih spominjala J.Lo, a nakon nje najzastupljenija je glumica Jennifer Aniston. U svojim su profilima spominjali i veganstvo te klimatske promjene
Tinder trendovi: Hit su Brexit, nepravda i sramotni 'smajlić'
Mobilne aplikacije za online upoznavanje posljednjih su godina ozbiljno promijenile trendove u izlascima. Aplikacije poput Tindera, OkCupid, Bumber ili Badoo spojit će vas s nekim bilo da tražite zabavu za jednu noć ili ljubav svog života.
No na njima se naveliko priča i raspravlja o društvenim događanjima, a zbog svoje popularnosti postali su i svojevrstan trendsetter.
Tako je Tinder sastavio listu svojih top trendova u 2019. godini. Najbrojniji korisnici su tako pripadnici generacije Z, od 18. do 25. godina.
Evo što su najviše pisali u svojim dating profilima:
Emoji - Najpopularniji smajlić ove godine bio je onaj s rukom na licu. Obično označava frustraciju ili osjećaj srama. Koristio se u 41 posto profila.
Ženske zvijezde - Najviše se spominjala J.Lo, a nakon nje Jennifer Aniston, vjerojatno jer se nedavno prijavila na Instagram. Slijede ih Ariana Grande, aktivistica Greta Thunberg i bivša britanska premijerka Theresa May.
Trendovi u hrani - Greggove veganske kobasice, odnosno kobasice u lisnatom tijestu našle su se na trećem mjestu po popularnosti kod generacije Z. Milenijalci najviše spominju avokado na tostu.
Riječi koje najviše koriste u profilima (donosimo ih na engleskom):
- Real (stvarno)
- Lit (podići, zapaliti 'atmosferu')
- Cause/Mission (cilj/misija)
- Stan (opsesivan fan određenog celebrityja)
- Tea (čaj)
- Travel (putovanje)
- Woke (alarmirati na nepravdu u društvu)
- Connection (povezanost)
- Explore (istražiti)
- Snack (zalogaj, užina)
Teme koje ih zanimaju, a stoje im u profilima:
- Veganstvo
- Brexit
- Meghan i Harry
- Keto dijeta
- Klimatska kriza
- Glastonbury maraton
- Boris Johnson
Više LGBTQ korisnika
Mladi ljudi 15 posto više nego lani na Tinderu kod odabira spola traže da dodaju više opcija', a simboli koji označavaju LGBTQ zajednicu (lezbijke, gay, biseksualne i transrodne/transseksualne osoba) koriste se 30 posto više nego lani.
Najbrže rastući gradovi po broju swipeova
Swipe je termin za prijelaz prstom preko aplikacije kojom idete na sljedećeg mogućeg partnera. Najviše novih korisnika u 2019. Tinder je imao u Tokiu, Varšavi, Oslu, Seulu, Kopenhagenu, Budimpešti, Parizu, Birminghamu, Munchenu i Bangkoku.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:
Pokretanje videa...