Luksuzna kompanija, poznata po cijenjenom nakitu, kreće u monetizaciju novog područja, a to je nakit za muške gay parove te se prilagođava 'gender-fluidity' trendu, u kojemu spol gubi tradicionalno značenje
Tiffany & Co. prvi put prodaje muško zaručničko prstenje
Tiffany & Co. odnedavno je dio mega kompanije LVMH, a u sklopu novih poslovnih odluka, tu je i jedna koja mijenja svijet vjenčanog nakita.
Muška kolekcija zaručničkog prstenja nosi ime vizionara koji je osnovao brend, a to je Charles Lewis Tiffany.
POGLEDAJTE VIDEO: Nakit od lišća dio je održive modne scene
Pokretanje videa...
'Gender fluidity' trend koji briše granice između rodova i spolova prisutan je u svijetu mode već neko vrijeme, stoga je logično da će u priču ući i Tiffany, iako je riječ o klasično tradicionalnom brendu.
No, tržište gay brakova itekako je lukrativno, stoga dio kolača želi i Tiffany.
Prva kolekcija donosi prstenje s dijamantima u nekoliko oblika, u vrijednosti do 5 karata.
Brend prodaje zaručničko prstenje za žene od davne 1886. godine, a tu tradiciju drže i danas. Naime, ovaj tip nakita čini čak oko 26 % godišnje prodaje, piše CNBC.