Zagrebačka dizajnerica Saša Maksimiljanović po prvi puta predstavlja kampanju za mušku kolekciju svojeg brenda MAKS, čija je zvijezda slavni svjetski maneken koji radi i za brendove poput Versace i Armani
Svjetski maneken Bruno Santos u kampanji za zagrebački brend
Iako već nekoliko godina radi i muške kolekcije, po prvi puta nastala je i popratna kampanja za aktualnu sezonu, proljeće-ljeto 2020. Zaštitno lice kampanje 'The Last Man on Earth', koju potpisuje Šime Eškinja, svjetski je top model Bruno Santos.
POGLEDAJTE VIDEO: Mala Influencerica
Pokretanje videa...
- Svake godine predstavljam po dvije muške kolekcije, a ovaj puta sam odlučila da je vrijeme i za prvu mušku kampanju. Kao i do sada, kampanju je osmislio dugogodišnji suradnik i prijatelj Šime Eškinja, a iznimno sam počašćena da je upravo Bruno Santos zaštitno lice te kampanje. Bruno u ovoj našoj modnoj priči nije bio samo vrhunski profesionalac i top model koji glumi i pozira, već i fenomenalan domaćin meni i Šimi u Marbelli, u kojoj već godinama živi. Brend Maks već je skoro 50 godina prisutan na hrvatskoj modnoj sceni i iznimno sam ponosna da prvu mušku kampanju predstavljamo s takvim svjetskim imenom - objasnila je Saša Maksimiljanović.
Inspiracija za kampanju bila je apokalipsa danas u kojoj je Bruno utjelovio Šiminu viziju zadnjeg čovjeka na svijetu. Bazična odjeća i jednostavan styling nastavlja se na crno-bijelu temu, okrunjenu sunčanim zrakama i snažnim kontrastom svjetla i sjene.
MAKS Men kolekcija nastavlja se na žensku, zajednički su im volumen i uniseks krojevi te avangardna lepršavost. Tamna estetika i dinamika krojeva očita je i kroz koloristički minimalizam crne i bijele.
Osim majica, tunika, košulja i hlača, dizajnerica dečkima predlaže i cool nakit, napravljen od crne kože koja ima rokerski štih.