Poduke iz sviranja u ranom djetinjstvu potiču bolju koordinaciju između senzornih i motornih regija mozga, a djeca koja sviraju prije sedme godine imaju više bijele tvari
Sviranje instrumenata potiče razvoj mozga u dječjoj dobi
Uči li dijete svirati prije sedme godine imaju bolju sinkronizaciju, ritmički su točniji, a u njihovom mozgu ima više bijele materije koja predstavlja živčane veze s perifernim dijelovima tijela, pokazala je studija Sveučilišta Montreal. U njoj su znanstvenici ispitali 36 ljudi s glazbenom obukom koje su podijelili u dvije grupe. U prvoj su bili oni koji su učili svirati prije sedme godine, a u drugoj oni koji su satove sviranje imali kasnije, piše Huffington Post.
- Učenje sviranja zahtjeva koordinaciju između ruku i vizualnih ili auditivnih podražaja, što pridonosi boljem razvoju mozga - zaključila je voditeljica studije, Virgina Penhune.
Dodala je kako glazbene poduke u ranom djetinjstvu potiču sazrijevanje veza između senzornih i motornih regija mozga, a to ima koristi u svim područjima života.