Nova platforma 'Role Models' pronaći će i osnažiti uzore koji doprinose napretku na polju socijalne jednakosti, održivosti, obrazovanja i još mnogo toga, jer djeca su danas informirana i angažirana
Švedski brend H&M pokreće inicijativu za podršku današnjim stvarnim uzorima, a to su djeca
Redatelj nominiran za Oscara, Bryan Buckley, potpisuje video kompanije H&M koji poziva na razmišljanje, a prikazuje vrste uzora koje svijet danas treba. Ovime modna kuća pokreće novu svjetsku inicijativu za identificiranje i podršku mladim društvenim, ekološkim i građanskim uzorima.
Djeca su informiranija, angažiranija i sposobnija no ikad prije. Nebrojeni su primjeri mladih koji poduzimaju akcije kako bi učinili naš svijet boljim, tako da ispunjavaju prazni prostor umjesto odraslih koje bismo inače gledali kao uzore.
U vrijeme socijalnih i ekoloških preokreta vodstvo nikada nije bilo važnije. Ova temeljna potreba nadahnula je kompaniju da istraži načine kako bi mogla igrati ulogu u pružanju podrške uzorima koji su pred nama i koji kroje našu budućnost.
Kroz ovu inicijativu, brend će iznijeti, zagovarati i pričati priče mladih iz cijelog svijeta koji donose promjene. Kompanija želi podržati, poboljšati i pridonijeti boljoj budućnosti djece i roditelja.
Vjerujemo da svijet treba prihvatiti optimistični, suradnički, slobodoumni duh djece, ističe brend.
Kako bi krenuli prema napretku, H&M pita trebamo li preispitati svoje uzore, a zatim također objavljuje poziv drugima da se pridruže pokretu, naglašavajući djecu kao uzore koji su svima nama zaista potrebni - oni od kojih možemo nešto naučiti.
- Želimo potaknuti ljude da dijele svoje priče o uzorima kao nadahnuće drugima i ukazuju na djecu s potencijalom i svrhom koja nas odrasle čini da se osjećamo malima. Da biste se pridružili pokretu, posjetite hm.com/kids i nominirajte izvanrednog uzora. Kasnije ove godine, H&M će istaknuti njihove napore i stvoriti svijest o tome kako se šira zajednica može pridružiti njihovom radu - objavila je kompanija.