Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Sve su popularniji: Virtualni Influenceri ne probijaju rokove, dobri su i lakše ih je kontrolirati

Sve su popularniji: Virtualni Influenceri ne probijaju rokove, dobri su i lakše ih je kontrolirati
1

Virtualne Influencere već su za svoje online vizualne potrebe koristili brendovi poput Balmaina i Louis Vuitton, a sve češće ih angažiraju i kompanije iz drugih sfera, upravo radi lakše manipulacije

Analiza kompanije HypeAuditor "Top Instagram Virtual Influencers in 2019" otkriva trend virtualnih ikona mode i lifestyle. Tvrde da je angažman pratitelja tri puta veći na virtualne Influencere, u odnosu na one stvarne.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bermuda (@bermudaisbae) on

Među najpoznatijim imenima ove scene su Lilmiquela (1.7 milijun pratitelja), Noonoouri (331,000 pratitelja), Imma.gram (159,000 pratitelja), Shudu.gram (192,000 pratitelja) i Bermudaisbae (180,000 pratitelja).

POGLEDAJTE VIDEO: Inovativan nakit inspiriran Hendrix mostom potpisuje umjetnik Adriano Nokaj

Pokretanje videa...

Adriano Nokaj, dizajner nakita 01:30
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Miquela (@lilmiquela) on

Iako su mnogi skeptični, činjenica da je virtualan lik vrlo prilagodljiv, sviđa se mnogim brendovima i direktorima marketinga.

Amazon virtualni stilist: Za 30-ak kuna mjesečno korisnik dobije prijedlog garderobe
Amazon virtualni stilist: Za 30-ak kuna mjesečno korisnik dobije prijedlog garderobe

- Na ovaj način odstranjujete mnoge PR rizike, tako da Influencer ne može napraviti nešto što bi moglo utjecati na smanjivanje baze vaših pratitelja i fanova. Naime, on može napraviti sve što brend želi, no usput ne može probiti rokove i zasigurno neće svojim pomno kontroliranim imidžem loše utjecati na ime brenda koje ga je angažiralo. Sve je u potpunosti osmišljeno, o tome se brine tim programera i autora koji kreiraju lika - komentirao je Andrew Dunst iz softverske kompanije Sage Group za Forbes.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by noonoouri (@noonoouri) on

Jedna od bojazni brendova, kad se radi o stvarnim Influencerima, je upravo njihov imidž koji mogu narušiti ponašanjem, stoga se virtualni likovi postavljaju kao ideal.

Balmain: Ramena u špic, neon nijanse i publika na ekranima
Balmain: Ramena u špic, neon nijanse i publika na ekranima
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shudu (@shudu.gram) on

Ipak, mnogima je teško poistovjetiti se s licima koja zapravo nisu stvarna. No, i sama je realnost na internetu - relativna.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0