Žene više vole "šopingirati" po trgovinama, dok muškarci radije kupuju iz udobnosti svoga doma. One na mjesec kupe skoro pet stvari, ali samo jednu preko interneta
Žene u prosjeku svaki mjesec provedu oko 40 sati u šopingu
Iako većina ljudi misli kako je kupovanje preko interneta brže i jednostavnije, zapravo je šest puta sporije nego odlazak u trgovinu, otkriva studija modnog događanja Clothes Show Line provedena na 3000 ljudi.
Ženama u prosjeku treba gotovo 22 sata da pronađu željenu stvari na internetu, dok im za isto u dućanu treba oko 3, 6 sati. Skoro osam od deset žena uživa u "šopingiranju" pod trgovinama, dok je njihovim muškim kolegama draže kupovanje preko interneta, potvrđuje istraživanje.
Gotovo polovina žena svoje slobodno vrijeme najradije utroši na šoping, dok ga muškarci najviše vole provoditi u kafiću. Žene svaki mjesec provedu 22 sata kupujući na internetu i još dodatnih 18 sati šopingirajući po trgovinama. Na mjesec kupe pet stvari, s time da samo jednu kupe online, potvrđuje istraživanje.
- Možda se čini kao brz i jednostavan način kupovanja, ali internet kupovina ne pruža jednaki užitak kao i odlazak u trgovački centar. Najbolji način za uživanje u šopingu je izlazak iz kuće, a ne kupovanje u udobnosti vlastitoga doma. Uostalom i traje skoro šest puta duže - ističe producentica Clothes Show Linea, Maryam Hamizadeh.