Obavijesti

Lifestyle

Komentari 16

Stroža pravila: Hoteli sobe sada čiste tekućim deterdžentima, a ne onima na raspršivanje

Stroža pravila: Hoteli sobe sada čiste tekućim deterdžentima, a ne onima na raspršivanje
1

Sobe se čiste tekućim dezinfekcijskim sredstvima da se čestice virusa slučajno ne bi raspršivale, a kod posluživanja na švedskom stolu, na tanjur hranu stavlja kuhar iza pleksiglasa...

Higijenske mjere pojačane su svugdje - u bolnicama, trgovinama i javnom prijevozu, pa smo istražili koje su to mjere poduzeli hoteli na našoj obali.

- Valamar hoteli za turističku sezonu 2020. umanjili su smještajne kapacitete hotela, ljetovališta i kampova za 20 posto kako bi osigurali još više prostora gostima u restoranima, na recepciji, bazenima, na plaži i ostalim zajedničkim sadržajima - kaže nam Deana Stipanović, direktorica korporativnih poslova za Valamar. U 2020. godini osigurali su još više pažnje i sigurnosti za svakog gosta u skladu s preporukama zdravstvenih organizacija vezanih za Covid-19.

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

Hoteli, korona virus 01:43

- Unaprijedili smo program zdravstvenih, sigurnosnih i ekoloških standarda te protokol čišćenja kako bi dodatno pojačali standarde higijene u našim objektima - kaže Stipanović. Ključne dodirne točke u sobama i mobilnim kućicama temeljito se dezinficiraju i prije dolaska gosta nitko ne ulazi. Osoblje u smještajnu jedinicu ulazi isključivo na poziv gosta, a gostima je na raspolaganju menadžer i to 24 sata dnevno.

Zadatak mu je brinuti o zdravlju i sigurnosti gostiju i zaposlenika.

On line recepcija

Kako bi u Valamaru osigurali što manje socijalnog kontakta uveli smo on-line recepciju koja svim gostima hotela i kampova omogućava prijavu i odjavu putem interneta, pojednostavljujući tako dolazak i odlazak, objašnjava Stipanović.

Novost je i Valfresco Direkt, inovativna usluga on-line kupovine i dostave hrane u smještajnu jedinicu u Istri i na Kvarneru.

- Naglasak Valfresco Direkt usluge je na zdravim i domaćim proizvodima lokalnih poljoprivrednih gospodarstva te odličnom izboru već pripremljenih jela koja dolaze iz Valamar kuhinje - zaključila je. Na nove mjere i nošenje maski brzo su se priviknuli i zaposlenici.

- Nosimo ih od početka jer je to odgovorno prema drugima. Na ovaj način se gosti osjećaju sigurno, a i mi bez problema obavljamo svoj posao - ističe Eduard Zornada, voditelj odjela hrane i pića u Lanterna Premium Camping Resortu.

Nema više švedskog stola

U Bluesun hotelima gledaju da se gosti što kraće zadržavaju na recepciji, tek toliko da se skenira osobna iskaznica. Osoblje na recepciji radi u rukavicama i s maskama na licu, te se drže pravila koja su sadržana u njihovom priručniku Covid 19. S mjerama su započeli 10. lipnja, odmah kad su se otvorili.

10 svakodnevnih proizvoda za koje mislite da su zdravi, a nisu
10 svakodnevnih proizvoda za koje mislite da su zdravi, a nisu

- Što se tiče posluživanja hrane, švedski stol i dalje postoji, no hranu poslužuju kuhari iza pleksiglasa. Gosti odabiru što će jesti, a kuhar im stavlja na tanjur što su odabrali, dakle nema više dodirivanja hrane - opisuje nam Josip Rikić, direktor Sektora hotelskih operacija Bluesuna. Osigurali su da stolovi imaju minimalno 1,5 metara razmaka između svakog stola, što gostima daje veću sigurnost, ali i zaposlenicima. Sjedenje za šankom je zabranjeno.

Usmena prezentacija jela u restoranu se preporučuje, ali ako gost zatraži, donosi mu se dezinficirani cjenik u rukavicama, baš kao što se u rukavicama poslužuju i jela. Kad gost završi s jelom, konobari brzinom munje pristižu i dezinficiraju stol i stolice, te silikonske podloške. Uklonjene su i pepeljare sa stolova jer postoji bojazan od širenja virusa koristi li ju više gostiju.

- Gosti prilikom ulaska na ručak ili večeru već sami dezinficiraju ruke, ne moramo ih to posebno tražiti. Radimo u rukavicama, no meni nije poseban problem, već sam se navikao. Problem je jedino kod pranja čaša jer ih moramo skidati pa opet navlačiti - kaže nam barmen Denis Alajbegović. U odnosu na prošlu godinu definitivno je smanjen fizički kontakt s gostima.

- Znali smo ih dočekivati pićem dobrodošlice i ručnicima za osvježenje, ove godine toga nema - opisuje Ljubica Vrančić koja radi na recepciji hotela Berulia u Brelima. Na recepciji je postavljen i pleksiglas.

- Svim zaposlenicima je nešto teže raditi ove sezone ispod maski i u rukavicama jer to nije prirodno u ljetnim mjesecima. Ali svjesni su da je potrebna zaštita - kaže Ljubica i dodaje da im je na umu sigurnost za gosta i za njih same. I gosti su navikli na novi režim i u većini poštuju sve mjere jer se ne narušava bit njihovog boravka, a to su - odmor i relaksacija.

Za sve je kriv jedan hotel u Riu: Ovo su najljepši bazeni u koje bismo se sad baš rado bućnuli
Za sve je kriv jedan hotel u Riu: Ovo su najljepši bazeni u koje bismo se sad baš rado bućnuli

- Njihove reakcije su pozitivne, shvaćaju da radimo svoj posao. Situacija je to koja je zahvatila cijeli svijet, pa su se ljudi već i pripremili. I mnogi od njih nose maske kako bi se zaštitili - kaže Ljubica. Dezinfekcija se u samim hotelskim prostorima obavlja potpuno neškodljivim i ekološkim sredstvima.

- Sobe se čiste po standardnoj proceduri uz dodatnu obavezu dezinficiranja prilikom generalnih i gostinjskih čišćenja. Sobe su zatvorene prilikom čišćenja uz obavijest na vratima da je čišćenje u procesu, a nakon toga soba se zrači barem dva sata, tako da kontakta sa spremačicom niti nema. Ne koriste se sredstva za čišćenje u spreju, zbog mogućeg raspršivanja virusa, već samo tekući deterdženti - objašnjava Josip Rikić. Posteljina se zatvara u posebne vreće i odnosi na pranje van hotela.

Jedinstven doživljaj: Doručak sa žirafama u hotelu u Nairobiju
Jedinstven doživljaj: Doručak sa žirafama u hotelu u Nairobiju

- Čisti ručnici i posteljina prije nego se postave su zapakirani kako ne bi došlo do kontaminacije - dodaje Rikić. Bazeni normalno rade, s time da su sukladno uputi ZZJZ-a ležaljke postavljene na udaljenost od 1,5 metara te je ograničen broj gostiju.

Parne saune u wellness & spa centru nisu u funkciji, ali nema ograničenja kod ostalih usluga poput finske saune i tretmana poput masaže.

- Prije izvedbe samih tretmana gostima mjerimo temperaturu kao vrstu predostrožnosti. U saunu može ući određen brojem osoba u određenom terminu koji može boraviti u isto vrijeme u spa-zoni. Zato je potrebna rezervacija - kaže Josip Rikić. Masažu je moguće tražiti u rukavicama, a svi se prostori dezinficiraju nakon boravka gosta.

Zlatni hotel u Vijetnamu: Čak i WC školjke u njemu su zlatne
Zlatni hotel u Vijetnamu: Čak i WC školjke u njemu su zlatne

Naši zaposlenici komuniciraju mobitelima

Na svim recepcijama su postavljeni pleksiglas stalci, te osoblje nosi zaštitnu opremu. Preporučujemo im da komuniciraju mobitelima, ne u direktnom kontaktu, kažu iz Bluesun hotela.

Pribor za jelo čisti se limunom

Pribor za jelo, primjerice, nakon pranja, briše se mješavinom vode i limuna zbog smanjenja mogućnosti kontaminacije i održavanja visoke razine čistoće, dodaju iz Bluesun hotela.

Napravili priručnik za goste i zaposlenike

Za svaki hotel napravljen je Covid 19 priručnik u kojem su opisani procesi za svaki odjel, odnosno za sve usluge hotela. Isti je dostupan i na web stranici www.bluesunhotels.com. 

Sve na zahtjev gosta

Gosti mogu dobiti dezinfekcijsko sredstvo, kao i zaštitnu opremu, masku i rukavice, na zahtjev, na recepciji hotela. U hotelima Berulia i Soline gosti u sobama kao poklon dobivaju i prirodni dezinficijens. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 16